کد خبر : 1782722 | 07 مهر 1400 ساعت 19:01 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

ریوالدو:

برزیل هم باید از ایده گواردیولا استفاده کند

ریوالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل تغییر پست گابریل ژسوس در ترکیب منچسترسیتی را به سود او ارزیابی کرده است.

برزیل هم باید از ایده گواردیولا استفاده کند

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس، ستاره جوان و برزیلی منچسترسیتی این فصل بارها در پست وینگر به میدان رفته و عملکرد موثری نیز از خود نشان داده است. ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد تیته، سرمربی سلسائو نیز می توانند مانند پپ گواردیولا از گابریل ژسوس در این پست استفاده کند.

 

ریوالدو گفت: "گابریل ژسوس در جریان پیروزی منچسترسیتی مقابل چلسی، با گلزنی تعیین کننده تیم برنده این دیدار بود و من خوشحالم که این مهاجم برزیلی اخیرا بارها مورد ستایش قرار گرفته است.

 

1638088

 

پپ گواردیولا این بازیکن را از پست مهاجم مرکزی به جناحین منتقل کرد و تا اینجا که این تصمیم برای گابریل ژسوس مناسب بوده است. نفوذ از کناره ها و ورود سریع به موقعیت های خطرناک، تاثیر گابریل روی  عملکرد تیم را افزایش می دهد. این نقش با ویژگی های متنوع و سریع گابریل ژسوس سازگار است.

 

این تغییر همچنین می تواند اعتماد به نفس او را افزایش دهد، زیرا دیگر بیشترین مسئولیت گلزنی روی دوش گابریل نیست او اجازه دارد آزادتر بازی کند. من مطمئنم تیته، سرمربی تیم ملی برزیل این موارد را زیر نظر گرفته و از خود می پرسد آیا گابریل ژسوس می تواند در جام جهانی در نقش وینگر به ترکیب تیم برزیل خود اضافه شود یا خیر.

 

در واقع گواردیولا به تیته طرز صحیح استفاده از این بازیکن را نشان داد. گابریل ژسوس در جام جهانی گذشته در پست مهاجم بازی کرد و عدم گلزنی برای او مثل کابوس بود. حالا او می تواند به بازیکنی احیا شده برای برزیل در پستی متفاوت تبدیل شود."

دیدگاه‌ها