کد خبر : 1782726 | 07 مهر 1400 ساعت 19:49 | 19.5K بازدید | 14 دیدگاه

زشت و زیبا برابر ویارئال؛

تقابل کریس رونالدو با تیم خاطرات تلخ و شیرین

آمار نشان می دهد ویارئال کار دشواری برابر کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد خواهد داشت.

تقابل کریس رونالدو با تیم خاطرات تلخ و شیرین

به گزارش "ورزش سه"، با شکست مقابل یانگ بویز، حالا یونایتد به دومین پیروزی در دومین دیدار مرحله گروهی است و البته آنها کار دشواری برابر ویارئال دارند. منچستریونایتد در پنج تقابل با ویارئال هرگز این تیم را شکست نداده و چهار دیدار اول با تساوی 0-0 به پایان رسیده است.

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد در دوره اول حضور خود در این باشگاه در هر چهار تساوی بدون گل بازی کرده، در سه دیدار فیکس بود و یک بار نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. این مسابقات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سال های 2005 و 2008 انجام شد.

 

1648939

 

اما در سال 2009 بود که کریستیانو رونالدو راهی رئال مادرید شد و از آنجا بود که روزهای فوق العاده و درخشان این ستاره گلزن برابر زیردریایی زرد آغاز شد. رونالدو در روزهای پوشیدن لباس رئال مادرید در 15 بازی مقابل ویارئال 13 بار موفق به گلزنی شده و چهار پاس گل نیز ارسال کرد.

 

رونالدو در سال 2010 بود و در جریان پیروزی 6-2 رئال مادرید مقابل ویارئال موفق به گلزنی شده و فصل بعد برابر این تیم هت تریک کرد. البته ویارئال حریف راحتی برای رئال مادرید در آن مقطع بود و در آن 15 دیدار، هشت پیروزی و دو باخت هم نصیب این تیم شد. در واقع در چهار بازی آخر رونالدو مقابل ویارئال، رئال مادرید تنها در یک دیدار آنها پیروز شده، دو تساوی و یک شکست حاصل کار این تیم بود.

 

جالب اینجاست آخرین بازی رونالدو با لباس رئال مادرید در لالیگا نیز برابر همین ویارئال بود. ستاره پرتغالی در جریان آن تساوی 2-2 موفق به زدن یکی از گل های تیمش شد.

 

1648937

دیدگاه‌ها