کد خبر : 1782744 | 07 مهر 1400 ساعت 21:17 | 20.5K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: چلسی از لوکاکو درست استفاده نمی کند

آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، معتقد است که چلسی هنوز به بهترین شکل از روملو لوکاکو استفاده نمی‌کند.

کونته: چلسی از لوکاکو درست استفاده نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو فصل گذشته یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را پشت سر گذاشت و موفق شد به همراه اینتر و زیر نظر آنتونیو کونته به مقام قهرمانی سری‌آ دست پیدا کند. با این حال بعد از رفتن کونته، ستاره بلژیکی نیز ساز جدایی کوک کرد و نهایتاً نراتزوری را به مقصد باشگاه سابق خود یعنی چلسی ترک کرد.

 

 

1628870

 

 

با این حال آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر معتقد است که در چلسی استفاده خوبی از روملو لوکاکو نمی‌شود. آنتونیو کونته گفت: " خوب است اگر مربی بتواند بازیکنانش را بهبود ببخشد. من فکر می کنم ما کار فوق العاده ای با روملو در طول دو سال انجام دادیم. او یک مهاجم خاص است و حضورش در محوطه جریمه بسیار خطرناک است. همچنین وقتی از خط میانی استارت می‌زند فوق العاده سریع است. پیدا کردن یک مهاجم که بتواند هم در نوک خط حمله خوب عمل کند هم در بازیسازی عالی باشد مشکل است."

 

کونته در ادامه گفت: "اینها ویژگی هایی هستند که من در ارلینگ هالند نیز می بینم. من از مدتها قبل و وقتی سرمربی چلسی بودم نیز روملو لوکاکو را میخواستم؛ حتی وقتی او در وستهام بود نیز به دنبالش بودم. خوبی روملو این است که می تواند در هر جایی به شما صدمه بزند. اگر او را دور از محوطه جریمه نگه دارید، می تواند با سرعت خود شما را بکشد. همچنین در محوطه جریمه نیز می تواند با توجه به فرم جسمانی اش عالی عمل کند. اگر چنین مهاجمی دارید باید به خوبی از او استفاده کنید اما من فکر می کنم که چلسی در حال حاضر بهترین راه استفاده از او را متوجه نشده باشد."

 

 

1636514

دیدگاه‌ها