کد خبر : 1782747 | 07 مهر 1400 ساعت 21:53 | 36.9K بازدید | 8 دیدگاه

رکورد جدید CR7؛ عبور رونالدو از ایکر کاسیاس(عکس)

کریستیانو رونالدو با قرار گرفتن در ترکیب بازی امشب منچستریونایتد به تنهایی صاحب رکورد بیشترین حضور در لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش "ورزش سه"، حضور کریستیانو رونالدو در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز باعث شد که این فوق ستاره پرتغالی با رکورد اسطوره باشگاه رئال مادرید یعنی ایکر کاسیاس به لحاظ بیشترین تعداد بازی در چمپیونزلیگ برابری کرده باشد.

 

البته از مدت ها پیش قابل پیش بینی بود که کریستیانو رونالدو بعد از تمام رکورد های خیره کننده‌ای که در طول دوران حرفه ای خود به آنها دست یافته، بتواند این رکورد ویژه را هم از آن خود کند و به بازیکنی لقب گیرد که بیشترین حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال اروپا را تجربه کرده است.

 

در همین راستا دقایقی پیش ترکیب تیم منچستریونایتد برای تقابل امشب برابر ویارئال منتشر شد که مطابق انتظار نام کریستیانو رونالدو نیز در آن مشاهده می شود. این 178 امین حضور CR7 در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود و حالا او صاحب رکورد بیشترین بازی در این مسابقات است. رونالدو درحالی این رکورد را از آن خود کرده که به نظر می رسد حداقل یکی دو فصل دیگر در چمپیونزلیگ حضور خواهد داشت و قطعاً تعداد بازی های خود را به بیش از این نیز افزایش خواهد داد.

 

 

1648958

دیدگاه‌ها