کد خبر : 1782784 | 08 مهر 1400 ساعت 01:06 | 17.9K بازدید | 5 دیدگاه

عطایی: کوبا پتانسیل بالایی دارد

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به صدرنشینی ایران در گروه G مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان، گفت: امیدوارم جوانان ایران در مرحله بعد کوبا را هم شکست دهند.

 عطایی: کوبا پتانسیل بالایی دارد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرنگار فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست تایلند شد تا به‌عنوان تیم صدرنشین گروه G به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صعود کند و فردا راهی بلغارستان شود. بهروز عطایی با اشاره به آخرین بازی ایران در مرحله دوم مسابقات برای تعیین تیم صدرنشین گروه G، گفت: تایلند پیش‌تر موفق به شکست تیم‌های مصر و مراکش شده بود و در مقایسه با تیم‌هایی که در مرحله دوم با آن‌ها بازی کردیم، تیم باکیفیت‌تری بود.

 

اما با شکست این تیم، به‌عنوان صدرنشین گروه G راهی نیمه‌نهایی شدیم. وی افزود: خوشبختانه همه بچه‌ها بسیار خوب بازی کردند. وضعیت جسمانی بردیا سعادت هم به مرور بهتر شد و به تیم کمک کرد. سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص نخستین حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی، گفت: ایران در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف کوبا می‌رود. کوبا تیمی با پتانسیل بالاست. اما در جریان این رقابت‌ها کیفیت چندان فوق‌العاده بالایی از خود نشان نداده است. امیدوارم در نیمه‌نهایی با عملکردی خوب، موفق به شکست کوبا شویم و آخرین بازی خود را مقابل برنده تیم کانادا و تایلند، به بهترین نحو ممکن به نمایش بگذاریم.

دیدگاه‌ها