کد خبر : 1782834 | 08 مهر 1400 ساعت 12:52 | 22.2K بازدید | 2 دیدگاه

شزنی:

به یکی از بهترین تیم‌های اروپا فرصت گلزنی ندادیم

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس، از عملکرد این تیم در دیدار برای چلسی تمجید کرد.

به یکی از بهترین تیم‌های اروپا فرصت گلزنی ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که شروع ناامید کننده ای را در فصل جدید تجربه کرده بود حالا رفته رفته به روزهای خوب خود بازگشته است. آنها دو بازی قبلی خود در سری آ را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و دیشب نیز با ارائه یک نمایش حساب‌شده موفق شدند قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ یعنی چلسی را شکست داده و در صدر جدول گروه خود قرار بگیرند.

 

‏وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس، بعد از پیروزی دلچسب این تیم مقابل یوونتوس در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما در ابتدای بازی سختی کشیدیم اما به طور کلی به چلسی فرصت گلزنی ندادیم، این در حالی است که باید به این واقعیت هم توجه داشت که آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستند.

 

 

1649136

 

 

این یک پیروزی بود که با روحیه و شخصیت ما به دست آمد. ما واقعاً از دفاع عمیق و اجازه دادن به چلسی برای حفظ توپ لذت می بردیم و به طور کلی توانستیم این تیم را کنترل کنیم."

 

یوونتوس در حالی اکنون تا حدودی به ثبات رسیده که در آغاز فصل روزهای خوبی را تجربه نکرده بود. وویچک شزنی در این باره گفت: "روحیه ای که امروز نشان دادیم در اوایل فصل وجود نداشت. ما از جمله خود من در هفته‌های گذشته اشتباهات پیش پا افتاده ای انجام داده بودیم."

دیدگاه‌ها