کد خبر : 1782871 | 08 مهر 1400 ساعت 16:10 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

دستکش‌های دروازه‌بان تاتنهام باید عوض شود!

اتحادیه فوتبال اروپا به باشگاه تاتنهام در مورد دستکش‌های پیرلوئیجی گولینی هشدار جدی داده است.

دستکش‌های دروازه‌بان تاتنهام باید عوض شود!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد آلمان خبری عجیب در مورد هشدار اتحادیه فوتبال اروپا به باشگاه تاتنهام در خصوص دستکش‌های پیرلوئیجی گولینی منتشر کرده و در آن گزارش ذکر شده امشب همه منتظر خواهند بود تا ببیند دستکش‌های دروازه‌بان تاتنهام تغییر خواهد کرد یا خیر.

 

 

1649198

 

 

اتحادیه فوتبال اروپا به تازگی به تاتنهامی‌ها هشدار جدی داده و دلیل این هشدار کمی عجیب است. این اتحادیه معتقد است دستکش پیرلوئیجی گولینی، دروازه‌بان تاتنهام قوانین لوگوی یوفا را نقض کرده است. در هشدار یوفا آورده شده که تبلیغ روی انگشتان اشاره دستکش گولینی بسیار بزرگ‌تر از حد معمول است و باید تغییر کند و این نقض قوانین سختگیرانه انجمن است. 

همچنین در این گزارش نوشته شده در صورت نقض مکرر، این باشگاه شمال لندن حتی با جریمه سنگین روبرو خواهد شد. امشب تاتنهام در لیگ کنفرانس با باشگاه مورای اسلوونی بازی می‌کند و همه نگاه‌ها به دستکش گولینی خواهد بود.

 تاتنهام در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و در سه بازی آخرشان در لیگ برتر سه شکست سه گله مقابل آرسنال، چلسی و کریستال پالاس را تجربه کرده‌اند و این برد در لیگ کنفرانس اروپا از لحاظ روحی برای این باشگاه بسیار مهم است. تاتنهام همچنین در اولین بازی گروهی لیگ کنفرانس به تساوی دو بر دو مقابل تیم رن رضایت داده بود.

دیدگاه‌ها