کد خبر : 1782910 | 08 مهر 1400 ساعت 20:59 | 26.7K بازدید | 13 دیدگاه

اعتراض هواداران یونایتد به عدم اخراج دی‌بروین

هواداران منچستریونایتد پس از عدم اخراج کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، در دیدار برابر پاری سن ژرمن به انتقاد از یوفا پرداختند.

اعتراض هواداران یونایتد به عدم اخراج دی‌بروین

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن بلژیکی به دلیل خطای شدید روی ادریسا گی تنها کارت زرد دریافت کرد و این در حالی است که آرون ون بیساکا به دلیل خطایی مشابه با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد.

ون بیساکای 23 ساله پس از خطا روی بازیکن یانگ بویز در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان که دو هفته قبل برگزار شد کارت قرمز دریافت کرده و از زمین بازی بیرون رفت تا در دیدار شب گذشته برابر ویارئال نیز غایب باشد.

اما دی بروین روی صحنه‌ای مشابه تنها کارت زرد دریافت کرد، هرچند کمک داور ویدیویی تصمیم اولیه کارلوس دل کرو گرانده، داور اول بازی، را بار دیگر مورد بررسی قرار داد و در نهایت آن را تایید کرد.

 

1649271

 

همین موضوع باعث شد تا بسیاری از هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی شدیدا به استانداردهای دوگانه یوفا اعتراض کنند. برخی از این اعتراض‌ها که در توییتر مطرح شده را در زیر می‌خوانیم:

«چرا دی بروین از زمین اخراج نشد؟»

«واقعا این خطا فرقی با خطای ون بیساکا داشت؟»

«چطور دی بروین به دلیل انجام خطایی کاملا مشابه با ون بیساکا کارت قرمز دریافت نکرد؟ چه ثباتی در این تصمیم‌ها وجود دارد؟»

«چطور دی بروین برای انجام چنین خطای از زمین اخراج نشد؟ چطور؟ تصمیم‌های کمک داور ویدیویی هیچ ثباتی ندارد! ون بیساکا برای تکلی مشابه اخراج شد و هیچ سوالی مطرح نشد. باورنکردنی است!»

اما عدم اخراج دی بروین از زمین بازی سودی برای این بازیکن و منچسترسیتی نداشت چرا که آنها در نهایت با نتیجه 0-2 از پاری سن ژرمن شکست خوردند. این نتیجه و پیروزی شوکه‌کننده کلوپ بروژ برابر لایپزیش باعث شد که آنها در رده سوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها