کد خبر : 1783009 | 09 مهر 1400 ساعت 15:47 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

سوریان: ملی‌پوشان کشتی عزم خود را جزم کرده‌اند

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: کادرفنی دو تیم آزاد و فرنگی زحمات زیادی کشیده‌اند و از نزدیک شاهد و ناظر تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها بودم.

سوریان: ملی‌پوشان کشتی عزم خود را جزم کرده‌اند

به گزارش "ورزش سه" حمید سوریان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های ملی کشتی‌ آزاد و فرنگی پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ اظهار داشت: کادرفنی دو تیم زحمات زیادی کشیده‌اند و از نزدیک شاهد و ناظر تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها بودم. ملی‌پوشان در این مدت با جان و دل تمرین کردند و عزم خود را برای افتخارآفرینی در این میدان بزرگ جزم کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: احتمالا مسابقات در سطح بالای کمّی و کیفی برگزار خواهد شد و شاهد رقابت‌هایی زیبا بین کشتی‌گیران خواهیم بود. هنر مربیان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها این است که در حدفاصل المپیک ۲۰۲۰ توکیو و رقابت‌های جهانی نروژ که فرصت بسیار کوتاهی در اختیار داشتند، توانسته باشند چیدمان تیم را به درستی انجام داده و در طراحی تمرین برای کشتی‌گیران المپیکی و غیر المپیکی و رساندن کشتی‌گیران به یک فرم ایده‌آل برای حضور در این رقابت‌ها درست عمل کرده باشند.

 

نایب رییس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم تا مانند همیشه برای موفقیت کشتی‌گیران دعا کنند. فدراسیون کشتی، کادرفنی تیم‌های ملی و کشتی‌گیران تمام تلاش خود را کرده‌اند و امیدوارم مزد زحمات خود را در این رقابت‌ها بگیرند و نتایج قابل قبولی رقم بخورد تا دل مردم شاد شده و لبخند بر لبان‌شان بنشیند.

دیدگاه‌ها