کد خبر : 1783028 | 09 مهر 1400 ساعت 17:41 | 13.7K بازدید | 4 دیدگاه

سولسشر: بعضی بازی‌ها شبیه هندبال می شود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، یک بار دیگر از کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

سولسشر: بعضی بازی‌ها شبیه هندبال می شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد بعد از شکست غیرمنتظره در مسابقه ابتدای هفته خود برابر استون ویلا پا به لیگ قهرمانان اروپا گذاشت و در یک بازی دراماتیک و با گل لحظه آخری کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 2-1 حریف اسپانیایی خود را شکست دهد تا از بار فشارها روی اوله گنار سولسشر کمی کاسته شود.

 

منچستر یونایتد فردا در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون خواهد بود. اوله گنار سولسشر پیش از این مسابقه درباره پیروزی دراماتیک بر ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما بارها در این باشگاه این کار را انجام داده‌ایم. ما در مقابل حریفی خوب قرار گرفتیم که توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما در ضد حملات به آنها فرصت میدادیم.

 

 

1649514

 

 

ما می خواهیم در موقعیتی باشیم که تیم‌ها به ما احترام بگذارند. کارهای زیادی وجود دارد که ما باید آنها را به درستی انجام دهیم. توپ به سرعت در زمین حرکت می کند و گاهی اوقات بازی ها مثل هندبال می شود. در دیدار برابر استون ویلا تنها 45 دقیقه زمان موثر وجود داشت که این کم ترین زمانی بود که من از تیم خود دیده ام."

 

گفته می‌شود کریستیانو رونالدو از سرعت بازی منچستر یونایتد راضی نیست. سولسشر در این باره گفت: "این یک شایعه دیگر است. وای، شما چه پاسخی میتوانید به این مسئله بدهید؟ آنچه که ما در تیم درباره آن صحبت می‌کنیم بین خودمان است. اما این اختلاف نظر را نداشته ایم که بخواهید آن را اینطور بیان کنید.

 

 

1649449

 

 

رونالدو تاثیر زیادی در داخل و خارج از زمین داشته است. پنج گل در پنج بازی در سن او گویای همه چیز است. شما باید رونالدو را مدیریت کنید و او یک الگو برای همه است. امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد."

دیدگاه‌ها