کد خبر : 1783070 | 09 مهر 1400 ساعت 21:55 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین یاران محمدی برابر شاگردان ژاوی

تیم فوتبال العربی در دیداری از هفته پنجم رقابت های لیگ ستارگان قطر، با 4 گل مغلوب السد شد.

شکست سنگین یاران محمدی برابر شاگردان ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته پنجم لیگ ستارگان قطر امشب ادامه یافت و در یکی از این بازی ها، تیم های العربی و السد در استادیوم خلیفه الدولی به مصاف هم رفتند و این بازی در حالیکه تا دقیقه 60 با تساوی بدون گل دنبال می شد، در نهایت با برتری 4 بر صفر شاگردان ژاوی به پایان رسید.

 

در این مسابقه و به فاصله دو دقیقه، السد 2 بار دروازه العربی را باز کرد. ابتدا عبدالکریم حسن مدافع پیش تاخته السد با شوتی سهمگین و محکم دروازه حریف را تهدید کرد که عدم توانایی محمد ابراهیم گلر العربی در کنترل این شوت باعث شد تا توپ مقابل بغداد بونجاح قرار گرفته و او گل اول بازی را به ثمر برساند.

 

1649592

 

دو دقیقه بعد، حرکت اکرم عفیف از سمت چپ و پاس این بازیکن به حسن الهیدوس رسید و شوت راه دور او روی تعلل گلر العربی به گل دوم تبدیل شد. در دقیقه 74 پاس در عمق و دیدنی اکرم عفیف به بغداد بونجاح رسید و این بازیکن در مصافی تک به تک با محمد ابراهیم توپ را وارد دروازه کرد.

 

1649595

 

در ادامه این بازی و در دقیقه 82، اکرم عفیف شب فوق العاده خود را کامل کرد و پس از عبور از مدافعین العربی، درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود السد اعلام کرد و آندره آیو این توپ را وارد دروازه کرد.

 

در نهایت این دیدار با حساب 4 بر صفر به سود السد به پایان رسید و این تیم صدرنشینی خود را تثبیت کرد. مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی 79 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت. العربی با این شکست سنگین در رده چهارم باقی ماند.

 

1649593

دیدگاه‌ها