کد خبر : 1783167 | 10 مهر 1400 ساعت 13:43 | 28K بازدید | 14 دیدگاه

تحمل مهاجم سیتی تمام شد؛ استرلینگ در فکر جدایی

رحیم استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی، از شرایطش در این تیم خسته شده و به فکر ترک ورزشگاه اتحاد است.

تحمل مهاجم سیتی تمام شد؛ استرلینگ در فکر جدایی

به گزارش "ورزش سه"، شرایط این مهاجم ملی‌پوش انگلیس در هفته‌های اخیر در سیتی بسیار دشوار بوده است. کار به جایی رسیده که حالا به نظر می‌رسد رحیم استرلینگ در فکر خداحافظی با این تیم است چرا پیش از این تحمل ادامه کار با این وضعیت را ندارد.

او پیش از آغاز فصل جلسه‌ای را با پپ گواردیولا برگزار کرد و در نهایت تصمیم گرفت که همچنان به حضورش در جمع سیتیزن‌ها ادامه دهد اما حالا اوضاع برای او بحرانی شده و احتمال دارد که برای جدایی از این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند.

استرلینگ پس از فصل بسیار پیچیده 21-2020 تحت هدایت سرمربی اسپانیایی توانست عملکرد قابل قبولی را در ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو 2020 به نمایش بگذارد و با این تیم به فینال این مسابقات صعود کند. اما بازگشتش به منچستر چندان خوشایند نبود.

جک گریلیش با قراردادی به ارزش 100 میلیون پوند به سیتی پیوست و حضور بازیکنانی چون برناردو سیلوا، فیل فودن، فران تورس و ریاض محرز باعث شد که او بار دیگر با مشکل کاهش زمان حضورش در میدان مواجه شود.

 

1590504

 

استرلینگ در 26 سالگی آینده خوبی در پیش دارد. این وینگر که در آکادمی لیورپول رشد کرده تا تابستان 2023 با سیتی قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که پیش از آن از این تیم جدا خواهد شد. قیمت این بازیکن بر اساس اعلام سایت ترانسفر مارکت 90 میلیون یورو است و فروش او می‌تواند کمک زیادی برای سیتی باشد.

ریو فردیناند چند روز قبل ضمن تمجید از عملکرد این بازیکن گفت:« اگر من جای لیورپول بودم همین فردا استرلینگ را به خدمت می‌گرفتم. استرلینگ نباید به بارسلونا یا رئال مادرید برود. منچستریونایتد هم می‌تواند گزینه خوبی برای او باشد. او اعتماد به نفسش را از دست داده چون از تیم کنار گذاشته شده است اما باشگاه‌های زیادی در انتظار جذب او هستند.»

مدیران بارسلونا پیش از این شرایط استرلینگ را زیر نظر داشته و به جذب او علاقمند بودند. با توجه به شرایط پیش آمده برای این بازیکن در سیتی و البته شرایط نه چندان خوب بارسا در هفته‌های اخیر، شاید آنها بار دیگر شرایط جذب این بازیکن در ماه ژانویه را بررسی کنند.

دیدگاه‌ها