کد خبر : 1783190 | 10 مهر 1400 ساعت 15:14 | 41.2K بازدید | 7 دیدگاه

یکی از ارزشمندترین‌های گل‌گهر سرباز می‌شود؟

‌قلعه‌نویی در آستانه از دست دادن زنده‌روح!

در صورتی که طی روزهای آینده اتفاق خاصی درباره احمدرضا زنده روح رخ ندهد، او باید فصل آینده با پیراهن فجرسپاسی شیراز بازی کند.

‌قلعه‌نویی در آستانه از دست دادن زنده‌روح!

 

به گزارش "ورزش سه"،‌ احمد زنده روح هافبک میانی گل‌گهر که فصل درخشانی را در گل‌گهر پشت سر گذاشت و حتی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد به دلیل پایان دوران تحصیلی و رسیدن زمان خدمت سربازی باید به فجر شهید سپاسی شیراز نقل مکان کند.


با این وصف این بازیکن کرمانی که در اوج دوران فوتبالی خود به سر می‌برد و شاید گل‌گهر ارزشمندترین قرارداد فصل را با او بسته بود، در سن ۲۸ سالگی شاید چاره‌ای جز گذاشتن از این قرارداد پیدا نکند.


احمدرضا زنده روح و مسئولان گل گهر طی روزهای اخیر تلاش های زیادی برای عقب انداختن زمان خدمت سربازی انجام داده‌اند، اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده و با توجه به اینکه این بازیکن در روزهای اخیر غایب بزرگ تمرینات گل‌گهر بوده است، احتمال جدایی او زیاد به نظر می‌رسد. ضمن اینکه روز گذشته در حاشیه دیدار دوستانه با آلومینیوم اراک به صورت ضمنی از اضافه شدن برخی بازیکنان شاخص لیگ به ترکیب تیمش حرف زد و البته وقتی نام زنده روح مطرح شد، پیوستن هافبک گل گهر به فجرسپاسی را تکذیب نکرد.


پیش از اینکه این مشکل ایجاد شود، باشگاه استقلال و سپاهان به دنبال جذب زنده روح بودند، که با مخالفت مسئولان باشگاه سیرجانی و البته تصمیمی که خود بازیکن گرفت، حضور او در سیرجان تمدید شده بود، اما حالا به نظر می‌رسد امیرقلعه‌نویی در آستانه از دست دادن یکی از ارزشمند‌ترین مهره های خود قرار دارد؛ آن هم در آستانه شروع فصل جدید.

دیدگاه‌ها