کد خبر : 1783192 | 10 مهر 1400 ساعت 15:35 | 50.2K بازدید | 26 دیدگاه

تن‌هاگ برای فصل بعد

استیصال بارسلونا؛ لاپورتا دست به دامان مربی گمنام!

امروز موندودپورتیوو نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که احتمال دارد پس از اخراج کومان، هدایت تیم تا انتهای فصل به دست یک مربی ناشناخته سپرده شود.

استیصال بارسلونا؛ لاپورتا دست به دامان مربی گمنام!

به گزارش "ورزش سه"، دیگر چیزی به پایان دوران مربیگری رونالد کومان در بارسا نمانده و سرمربی هلندی پس از یک سال پر فراز و نشیب جای خود را به یک فرد دیگری خواهد داد.

 

 

1649062

 

 

کومان بارسا را فصل قبل به کوپا دل ری رساند ولی در رقابت های دیگر عملکردی ناامیدکننده داشت و روند بد بارسا در فصل جاری نیز ادامه داشته است. نبود یک گزینه مناسب برای جانشینی کومان، دلیل اصلی تاخیر در اخراج او بوده و سران بارسا این روزها در حال ارزیابی درست برای پیدا کردن بهترین مربی هستند.

 

 

1649760

 

 

گفته می شود که گزینه مورد علاقه خوان لاپورتا رئیس بارسا آندره آ پیرلو است ولی هیئت مدیره روی ژاوی نظر مثبت دارد. باب مارتینز مربی بلژیک و مارسلو گایاردو مربی ریوپلاته نیز دیگر گزینه ها هستند.

مارتینز دیروز در نشستی خبری اعلام کرد که مطلقا هیچ تماسی از بارسا با وی گرفته نشده ولی همچنین گفت که کسی از فردای خودش خبر ندارد و شاید اتفاق دیگری رخ بدهد.

 

 

1450201

 

 

گایاردو نیز بامداد امروز به شایعات پاسخ منفی داد و گفتتمام تمرکزم روی بازی برابر بوکاجونیورز است و علاوه بر این، همه می دانند که دوست دارم تا پایان قراردادم در ریور بمانم. من جزو مربیانی نیستم که در نیمه های فصل، تیمم را رها کنم، حتی به خاطر بارسلونا. دلیلی ندارد که ذهنم را به مسائل حاشیه ای معطوف کنم. با ریور قرارداد دارم و به این تیم متعهدم. می خواهم مربی ریور بمانم و در ذهنم چیز دیگری نمی گذرد. اینکه با من تماس گرفته شده یا خیر هم دلیلی برای مطرح کردن ندارد. فقط می توانم بگویم که تا پایان قراردادم خواهم ماند و سپس خواهیم دید چه می شود.»

 

 

1649761

 

 

طبق ادعای امروز رادیو کاتالونیا، لاپورتا اکنون تغییر عقیده داده و معتقد است که "اریک تن هاگ"، سرمربی 51 ساله آژاکس می تواند بهترین جانشین برای کومان باشد. کسی که در آژاکس با سبک و فلسفه نزدیک به بارسلونا تیمش را روانه میادین می کند و دو سال پیش توانست با بازیکنانی مستعد و جوان، تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کند. بسیاری او را مربی شایسته ای برای آبی اناری ها می دانند.

 

 

1649763

 

 

مشکل اینجاست که تن هاگ دو سال دیگر با آژاکس قرارداد دارد و به نظر دشوار می رسد که در ابتدای فصل تیم خود را رها کند.

ضمن اینکه دستمزد تن هاگ بالاست و بارسا در صورت جذب این مربی باید به آژاکس نیز غرامت بدهد. وضعیت اقتصادی بد بارسلونا باعث شده تا چنین به نظر برسد که باشگاه کاتالان تا انتهای فصل صبر کرده و سپس با تن هاگ قرارداد امضا خواهد کرد.

 

 

1649765

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، در شرایطی که ژوردی کرویف احتمال مربیگری بارسا را رد کرده و سرجی بارخوان نیز مربی تیم دوم است، احتمال می رود تا آلبرت کاپیاس مربی تیم زیر 21 ساله های بارسا تا پایان فصل هدایت تیم را برعهده بگیرد. او تا چند ماه پیش مربی تیم زیر 21 ساله دانمارک بود.

او سال 2017 در دورتموند نیز دستیار بود و سابقه حضور در فوتبال چین و نیز تیم های پایه بروندبی دانمارک را هم دارد. کاپیاس هرگز شانس هدایت تیمی در سطح اول فوتبال دنیا را نداشته است.

 

 

دیدگاه‌ها