کد خبر : 1783214 | 10 مهر 1400 ساعت 17:01 | 51.8K بازدید | 16 دیدگاه

خوشحالی رونالدویی پیش چشم کریستیانو (عکس)

اندرس تاونزند پس از به ثمر رساندن گل تساوی مقابل منچستر جلوی چشمان رونالدو به سبک او گلش را جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، امروز در اولین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در اولدترافورد از اورتون میزبانی کرد و این بازی مهیج و پربرخورد در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

منچستری‌ها در روزی که پوگبا و رونالدو را روی نیمکت نشانده بودند در آخرین دقایق نیمه اول با گل آنتونی مارسیال پیش افتادند. این برتری تا دقیقه 65 دوام داشت اما در شرایطی که سولسشر برای حفظ نتیجه و حتی بیشتر کردن اختلاف رونالدو را به زمین فرستاد، شیاطین سرخ در یک ضدحمله غافلگیر شدند و کار به تساوی کشیده شد.

منچستر یک ضربه کرنر به دست آورد اما تیمی که به گل رسید اورتون بود! آبی‌ها توپ را برگشت دادند و در یک انتقال سریع گری دو بار فرد را جا گذاشت و به پیش روی ادامه داد. پس از گری عبدالله دوکره توپ را حفظ کرد و پاس او به اندروس تاونزند باعث شد کار به تساوی کشیده شود.

تاونزند پس از این گل مهم در تئاتر رویاها و در پیش چشم کریستیانو رونالدو به سبک ستاره پرتغالی جشن شادی برپا کرد تا هواداران منچستر بیش از پیش از این گل کلافه شوند. این گل تاونزند دو امتیاز خانگی را از شیاطین سرخ گرفت و در نهایت امتیازات بازی تقسیم شد.

 

1649813

 

1649829

 

1649846

دیدگاه‌ها