کد خبر : 1783243 | 10 مهر 1400 ساعت 18:42 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی کنم کریمی ناراحت باشد؛

محمودی: زنوزی با تراکتور خواهد بود

سرپرست تیم تراکتور از حضور تیمی جوان نسبت به فصل های گذشته در لیگ بیست و یکم خبر داد.

محمودی: زنوزی با تراکتور خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 01-1400 امروز برگزار شد. تیم تراکتور بر اساس این قرعه کشی اولین بازی خود را در تبریز مقابل گل گهر سیرجان انجام خواهد داد.

 

کاظم محمودی، سرپرست تیم تراکتور که به نمایندگی از تبریزی ها در این مراسم حضور یافته بود در مورد شرایط تیم گفت: تراکتور در فصل های اخیر همواره شایستگی قهرمانی را داشته اما یکسری مشکلات بوده که در حال حل آن هستیم.

 

یکی از مشکلات تراکتور در لیگ بیستم نبود تماشاگرانش در ورزشگاه بود؛ محمودی با اشاره به این موضوع گفت: امیدواریم که در این فصل با حضور هوادارانمان به اهدافی که داریم برسیم و چیزی را که شایسته تیم و هوادارانش است را محقق کنیم.

 

وی در واکنش به خبرهایی که در خصوص نارضایتی کریمی از شرایط تیم به گوش می رسد تاکید کرد: فکر نمی کنم چنین چیزی باشد. فیروز کریمی یکی از بهترین مربیان ایران است که سابقه قهرمانی در ایران و آسیا را دارد. باشگاه هر چه که در توانش بوده را انجام داده و بازیکنانی را که می توانست در اختیار سرمربی گذاشته است. فکر نمی کنم که کریمی ناراحت باشد.

 

سرپرست تراکتور در مورد ادامه مالکیت زنوزی گفت: آقای زنوزی با تراکتور خواهد بود. تیم بدون هوادار یکسری کمبودها دارد که امیدواریم این فصل با حضور آنها در ورزشگاه این کمبودها جبران شود. ما در این فصل بازیکنان جوانی داریم که می توانند در کنار باتجربه ها توانایی های خود را به نمایش بگذارند. تراکتور این فصل تیمی جوان و با انگیزه خواهد بود.

دیدگاه‌ها