کد خبر : 1783305 | 10 مهر 1400 ساعت 22:10 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

یاران شجاع برنده جدال با تیم کنعانی

الریان در حضور مدافع ایرانی خود مقابل الاهلی به برتری رسید.

یاران شجاع برنده جدال با تیم کنعانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی در حالی که مثل تمام مسابقات این فصل محمدحسین کنعانی‌زادگان را به‌عنوان مدافع میانی درا ختیار داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه به مصاف الریان و یاران شجاع خلیل‌زاده رفت.

 

عبدالرشید عمرو، مهاجم ۲۲ ساله الاهلی در دقیقه ۵۳ با عبور از بین دو مدافع الریان که یکی از آنها شجاع بود، شوت‌زنی کرد که ضربه او تبدیل به گل شد، اما پس از بازبینی ویدئویی صحنه مشخص شد توپ در زمان عبور از مدافع ایرانی الریان لحظه‌ای به دست بازیکن الاهلی اصابت کرده که بخاطر همین اتفاق گل مردود شد.

 

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، الریان در دقیقه ۸۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که یاسین براهیمی با شوت به سمت راست دروازه این فرصت را تبدیل به گل کرد و موفق شد سه امتیاز را برای تیمش همراه کند.

 

یاران شجاع در شبی که یک اخراجی در لحظات پایانی دادند، توانستند پس از یک شکست و سه تساوی، به نخستین پیروزی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ دست پیدا کنند و اجازه ندهند الاهلی صاحب اولین برد فصل شود.

 

الریان با کسب این پیروزی ۶ امتیازی شد و به رده پنجم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کرد و یاران کنعانی‌زادگان هم با سه مساوی و دو شکست در این فصل ۲ امتیازی ماندند و در رتبه یازدهم قرار گرفتند.

 

1649985

 

کنعانی‌زادگان امشب پنجمین بازی خود با پیراهن الاهلی در لیگ ستارگان را انجام داد، اما در تقابل او با زوج سابق‌اش در خط دفاعی پرسپولیس همچنان برد را تجربه نکرد

 

1649986

 

الریان پس از چهار هفته ناکامی توانست با یک ضربه پنالتی به نخستین برد خود با شجاع برسد و لورن بلان، سرمربی فرانسوی این تیم از زیر فشار انتقادات خارج شود

دیدگاه‌ها