کد خبر : 1783307 | 10 مهر 1400 ساعت 22:33 | 57.7K بازدید | 23 دیدگاه

حذف پست خداحافظی، عکسی در آغوش مجیدی

پست مشکوک اینستاگرامی، بازگشت مظاهری به استقلال؟

به نظر می رسد رشید مظاهری به زودی به استقلال بازخواهد گشت و او فصل بعد را نیز زیر نظر فرهاد مجیدی به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری سنگربان استقلال تابستان عجیبی را پشت سر گذاشت. او از ماه ها قبل با مدیران وقت و در صدر آنها احمد مددی به مشکل خورد و در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت. پس از اینکه این بازیکن به دنبال فسخ قرارداد خود با آبی پوشان بود، موفق به انجام این کار نشد و در تمرینات تیمش شرکت کرد.

 

در روز اعزام بازیکنان استقلال به دبی برای برگزاری بازی با الهلال، مظاهری در اقدامی عجیب از همراهی کاروان تیمش خودداری کرد و روز بعد نیز با حضور در سازمان لیگ، قراردادش را با استقلال فسخ کرد و در این مدت اخبار و شایعاتی پیرامون پیوستن او به تیم های مختلف لیگ برتر مطرح شد.

 

با این وجود، مظاهری تیم جدیدش را انتخاب نکرد و گفته می شد شکایت استقلال بابت فسخ یک طرفه و غیرقانونی این سنگربان و احتمال محرومیت او باعث شده است او دست نگه دارد و راهی تیم دیگری نشود. طی روزهای گذشته برخی منابع از پادرمیانی هایی برای بازگشت مظاهری به استقلال خبر داده بودند و او حالا در پست جدید اینستاگرامی، احتمال بازگشتش را تقویت بخشید.

 

مظاهری در پستی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، عکسی از خودش در آغوش فرهاد مجیدی به اشتراک گذاشته و به گلایه از مدیران وقت تیم پرداخته است. هنوز به درستی مشخص نیست هدف این سنگربان از انتشار این پست در اینستاگرامش چه بوده اما به نظر می رسد او در آستانه بازگشت به جمع شاگردان مجیدی است.

 

مظاهری پست اینستاگرامی خود را اینگونه آغاز کرده است: «‎سلام به هواداران عزیز و دوست داشتنی که مالکان اصلی باشگاه بزرگ استقلال هستند. ‎بعد از این مدت سکوت؛ احساس کردم هنوز در فضایی ناجوانمردانه و به دور از حقیقت ها و واقعیت ها مطالبی عنوان میشود که میخواهند با احساس هوادار و در مقابل با آبرو و اعتبار خودم و خانواده ام بازی کنند و اما همچنان با سکوتم سعی کرده ام و سعی میکنم آرامش تیم و هوادار را بهم نزنم.»

 

مظاهری با اشاره به اختلافات او با مدیریت وقت، آنها را مسبب اتفاقات رخ داده نامید و گفت: «‎فقط به اتفاقات تلخ و حواشی مدیریت قبلی میتوانم اشاره کنم که با تمام وجود مسبب و باعث و بانی تمام حواشی، اختلاف و فاصله ها بودند بدون آنکه من عامدانه نقشی در این فاصله گرفتن ها داشته باشم ‎اما با تمام وجودم همیشه در کنار هواداران آبی دل بوده ام و قلبم به عشق نام بزرگ استقلال می تپد.»

 

سنگربان استقلال که هنوز به درستی مشخص نیست باید از لفظ سابق برای او استفاده کرد یا نه با اشاره به تغییرات مدیریتی و تشکر از سرمربی استقلال نوشته است: « ‎ضمن تبریک به سردار آجرلو از ایشان ممنونم در همین روزهای کمی که به خانواده بزرگ استقلال پیوسته آرامش و انگیزه و امید را به این جمع میلیونی برگردانده و ممنونم از فرهاد مجیدی عزیز که همیشه دغدغه اش روزهای خوب و درخشان برای استقلال بزرگ بوده است.»

 

مظاهری در پایان صحبت هایش را به نحوی به پایان رسانده که به نظر می رسد در آستانه بازگشت به استقلال است. او در انتهای این پست اینستاگرامی گفته است: «‎در پایان حرف قلبم این است که خودم و خدای خودم می داند که این مدت چه فشارهایی را تحمل کردم. ‎هیچ نامی بزرگتر از استقلال و هواداران استقلال نیست. به امید درخشش و سرفرازی استقلال دو ستاره.»

 

به هر حال سنگربان استقلال روزهای عجیب و پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. او پیش از این پستی را در صفحه خصی اش منتشر و از استقلال خداحافظی کرد که حالا آن پست را از صفحه اینستاگرامش پاک کرده و به نظر می رسد او به زودی به تمرینات تیمش اضافه می شود.

 

1649990

دیدگاه‌ها