کد خبر : 1783358 | 11 مهر 1400 ساعت 10:30 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

اقدامات اولیه برای بی نیاز کردن پرسپولیس

اولویت صدری، توسعه ورزشگاه شهید کاظمی

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس بدون توجه به شرایط احتمالی کاری در آینده توسعه ورزشگاه شهید کاظمی را به عنوان یک اولویت مدنظر قرار داده است.

اولویت صدری، توسعه ورزشگاه شهید کاظمی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس از زمان حضور علی اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل یک کار اساسی را در زمینه در اختیار گرفتن یک مجموعه ورزشی اختصاصی در تهران آغاز کرد که در آن دوره طاهری مجموعه کاظمی را از شهرداری تهران برای باشگاه پرسپولیس در اختیار گرفت. این درحالی بود که استقلالی ها هم ورزشگاه امام رضا را به عنوان یک ورزشگاه خانگی از شهرداری دریافت کردند.

 

تجهیز ورزشگاه کاظمی در برنامه مدیران پرسپولیس قرار گرفت و پس از آ‌ن‌که طاهری کار اصلی را دراین زمینه انجام داد، مدیران بعدی پرسپولیس نیز تلاش کردند که شرایط این زمین تمرین را بهتر کنند. اگرچه واقعیت این است که کاظمی تنها یک زمین چمن دارد و یک زمین چمن برای پوشش تمرینات یک تیم به خصوص در شرایطی که اوضاع از نظر جوی شرایط مناسبی ندارد کفایت نخواهد کرد.

 

1650198

 

با تغییرات مکرر در باشگاه پرسپولیس موضوع مهم تغییرات در ورزشگاه کاظمی که در ابتدا از سوی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق این باشگاه، پیشنهاد شده بود به فراموشی سپرده شد اما با وجود همه مشکلات مربوط به پیچیدگی‌های زمین‌های شهری، مجید صدری در نظر دارد به سرعت طرح توسعه ورزشگاه شهید کاظمی را آماده کند تا پرسپولیس صاحب یک کمپ تمرینی مجهز در منطقه جنوبی تهران بشود.

 

طرح اولیه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس احداث چند زمین تمرین و احتمالا مجموعه‌ای برای اسکان در نظر گرفته شده است؛ همچنین ممکن است در صورت همکاری نهادهای ذی‌ربط ساختمان اداری پرسپولیس نیز در همین محل مورد احداث و بهره برداری قرار بگیرد که در این صورت پرسپولیس یک کمپ تمرینی کامل و مجهز را در اختیار خواهد داشت.

 

1650197

 

درحال حاضر چالش اصلی مربوط به زمین‌های پشت شهید کاظمی است که به دلایل مختلف امکان بهره برداری از آنها وجود ندارد. حال آن‌که با توجه به اهمیت این کار زیربنایی بدنیست که نهادهای مربوطه نیز در این زمینه با باشگاه پرسپولیس و سرپرست مدیرعاملی آن همکاری لازم را داشته باشند تا یک مجموعه نمونه در ایران  به مرحله ساخت و بهره برداری در بیاید.

 

نکته جالب این‌که درحال حاضر معدود باشگاه‌هایی در ایران هستند که از امکانات نسبی مشابه باشگاه خارجی برخوردارند. کمااینکه عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی‌اش در باشگاه فولاد اعلام کرد این باشگاه از نظر امکانات تفاوت زیادی با رئال مادرید ندارد؛ اگرچه در ساعتی بعد یک سایت هواداری رئال در ایران با انتشار عکس‌های کمپ والدبباس نشان داد هنوز چه فاصله عظیم امکاناتی و سخت افزاری میان باشگاه‌های ایرانی و یک باشگاه اروپایی وجود دارد.

 

1650196

دیدگاه‌ها