کد خبر : 1783360 | 11 مهر 1400 ساعت 10:32 | 35.3K بازدید | 5 دیدگاه

امید حسن یزدانی به جادوی "چهار"

حسن یزدانی در چهارمین رویارویی با تیلور می تواند چهارمین طلای جهانی و المپیکی خود را کسب کند.

امید حسن یزدانی به جادوی "چهار"

به گزارش "ورزش سه"، امشب حدود ساعت 20 به وقت تهران حسن یزدانی باید در فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات جهانی به مصاف دیوید تیلور آمریکایی برود. این مبارزه در سال های اخیر سه بار برگزار شده و هر سه بار این کشتی گیر آمریکایی بوده که توانسته به پیروزی برسد. 


اما دوئل امشب یزدانی و تیلور حساسیت ویژه ای خواهد داشت. حسن یزدانی که روز گذشته با کسب سه برد به فینال مسابقات جهانی نروژ صعود کرده، امشب در چهارمین نبرد خود در نروژ مقابل تیلور قرار می گیرد.


این چهارمین رویارویی یزدانی با رقیب آمریکایی اش خواهد بود؛ در حالی که حسن یزدانی چهارمین فینال خود را در رقابت های جهانی تجربه می کند. او در سه تجربه قبلی دو بار به مدال طلا دست پیدا کرده و برای اولین بار با تیلور در فینال روبرو می شود.


و اما دیگر اتفاقی که امیدواریم برای چهارمین بار رخ دهد؛ مدال طلای حسن یزدانی است. ستاره کشتی ایران مدال طلای المپیک ریو و طلای جهانی 2017 و 2019 را در کارنامه دارد و می تواند چهارمین طلای جهانی و المپیکی خود را در نروژ کسب کند؛ اگر طلسم دیوید تیلور را بشکند.


حسن یزدانی برای رسیدن به رکورد افسانه ای حمید سوریان با 7 طلای جهان و المپیک، باید از همین نروژ گام بلندی بردارد و راهی جز شکست تیلور وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها