کد خبر : 1783461 | 11 مهر 1400 ساعت 17:21 | 10.7K بازدید | 17 دیدگاه

حق مان پیروزی بود

پوچتینو: هر دو گل رِن روی خوش شانسی بود

مائورسیو پوچتینو پس از اولین شکست فصل پی اس جی گفت که تیمش به حقش در بازی امروز نرسید.

پوچتینو: هر دو گل رِن روی خوش شانسی بود

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی امروز اولین شکست فصل خود را تجربه کرد. تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو با همه بازیکنان مطرحش از جمله لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه به زمین رن رفته بود و در نهایت 2-0 شکست خورده زمین را ترک کرد.

پس از هشت برد متوالی، این اولین باخت پاریسی ها در لیگ فرانسه بود.

 

 

1650375

 

 

مائوریسیو پوچتینو در پایان بازی گفت:« 25 تا 30 دقیقه ابتدایی بازی عالی بودیم و به همین دلیل شکستی ناراحت کننده بود و غمگینم. تنها کاری که انجام ندادیم، گلزنی بود و از آن همه موقعیت گل، نتوانستیم به نتیجه برسیم. بدشانس هم بودیم و دقیقه 44 و در بدترین زمان ممکن به ما گل زدند. شروع نیمه دوم و در حالی که برای جبران انگیزه بالایی داشتیم، گل دوم را دریافت کردیم. هر دو گل در زمان بدی به ثمر رسید.»

 

 

1650385

 

 

پوچتینو ادامه داد:« کمی از لحاظ تمرکز مشکل داشتیم ولی باید ومثبت فکر کرد و با تلاش بیشتر به فکر جبران در بازی های بعدی بود. حالا فیفا دی را پیش رو داریم و دو هفته بعد با تجدید قوا باز خواهیم گشت. تاثیر منفی گلی که در دقیقه پایانی نیمه اول دریافت کردیم، بسیار زیاد بود. ما شایسته پیروزی در نیمه اول بودیم نه اینکه گل دریافت کنیم. با گل دوم، کار سخت تر هم شد و باید بگویم که هر دو گل شان روی خوش شانسی بود. چاره ای نیست جز اینکه با این شکست کنار آمده و آن را پشت سر بگذاریم. قطعا هیچکس خوشحال نیست و اولین منتقد خودمان هستیم. البته این بازی نکات مثبتی هم داشت و باید در بازی های بعدی به یک فرم مناسب برای بازی برسیم و تیمی متوازن در همه خطوط باشیم.»

 

دیدگاه‌ها