کد خبر : 1783493 | 11 مهر 1400 ساعت 19:05 | 40.3K بازدید | 17 دیدگاه

آخرین فرصت کومان در بارسلونا مشخص شد

حدود سه هفته دیگر تکلیف ادامه یا قطع همکاری بارسلونا و رونالد کومان معلوم خواهد شد.

آخرین فرصت کومان در بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تا چند روز قبل تقریبا قطعی شده بود که بازی مقابل اتلتیکو مادرید آخرین حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا باشد، اما جلسه او با خوان لاپورتا همه چیز را تغییر داد و رئیس باشگاه روز پنج شنبه رسما اعلام کرد حتی شکست در این دیدار نیز منجر به اخراج این سرمربی نخواهد شد. البته بر کسی پوشیده نیست که لاپورتا در این مقطع جایگزینی برای کومان پیدا نکرده بود و در ماه اکتبر و با توجه به محدودیت منابع مالی باشگاه، اخراج سرمربی منطقی به نظر نمی رسید.

 

1649472

 

اما حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد تکلیف این سرمربی هلندی طی یک ماه آینده و در بازی های پیش روی بلوگرانا معلوم می شود. رونالدو کومان در دیدار مقابل والنسیا در لالیگا و در استادیوم نیوکمپ و همچنین مسابقه برابر دینامو کیف در لیگ قهرمانان پس از شکست مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا حضور خواهد داشت. بارسلونا در هر دو بازی به شدت به سه امتیاز نیاز داشته و می خواهد هم در جدول لالیگا و هم لیگ قهرمانان شرایط خود را بهبود بخشد.

 

اما چند روز بعد و در تاریخ 24 اکتبر دیدار بزرگ الکلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار می شود آنجاست که آینده بلوگرانا و رونالدو کومان رقم می خورد. اگر این سرمربی هلندی هر سه آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارد، به عنوان سرمربی تیم ادامه می دهد. اما در صورت ناکامی، دیگر بعید است شاهد ادامه دوران حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا باشیم.

دیدگاه‌ها