کد خبر : 1783505 | 11 مهر 1400 ساعت 19:41 | 62.1K بازدید | 5 دیدگاه

اژدها وارد می‌شود؛

نخودی در نقش بروسلی! (عکس)

هنوز ثانیه‌هایی از دیدار ماقبل پایانی وزن 79 کیلوگرم نگذشته بود که خونریزی پشت نخودی سبب شد داور وسط برای ثانیه‌هایی کشتی را متوقف کند.

به گزارش "ورزش سه"، این برخورد زمانی ایجاد شد که محمد نخودی 45 ثانیه پس  از آغاز بازی برای امتیاز گرفتن حمله کرد و نیکا کنتچادزه که تعادلش از دست رفته بود، برای جلوگیری از خاک شدن دستش را به پشت نخودی رساند ولی نتوانست از برهم خوردن تعادلش جلوگیری کند  و دو امتیاز اول مسابقه را حریف ایرانی اش گرفت. البته او  در ادامه کنده نخودی را از بالا کشید تا وقتی کشتی سرپا داده شد، تساوی بر بازی حاکم شده باشد.

 

 

 

1650474
در این لحظه بود که کشتی گیری گرجستانی برای جلوگیری از برهم خوردن تعادلش دست چپش را به پشت نخودی رساند ولی نتوانست مانع خاک شدنش شود.

 


چند ثانیه پس  از این برخورد بود که داور وسط تازه متوجه خونریزی پشت محمد نخودی شد و ضمن متوقف کردن کشتی از تیم پزشکی خواست تا برای مداوای کشتی گیر ایرانی وارد زمین شوند.


در همین صحنه هم بود که تازه بینندگان تلویزیونی متوجه زخم روی بدن نخودی شدند؛ زخمی که بسیار شبیه زخمی بود که در فیلم معروف "اژدها وارد می‌شود"، نقش منفی این فیلم با یک دست آهنی روی صورت بروسلی می‌کشد.

 

 

1650473

 

پس از اینکه کشتی چند ثانیه طوفانی را پشت سر گذاشت و با تساوی 2 بر 2 دنبال می‌شد، تازه داور وسط متوجه زخم نخودی و خونریزی او شد و دستور ورود پزشکان را داد.

 

 


کشتی آزاد ایران به مربیگری پژمان درستکار تورنمنتی رویارویی را در اسلو نروژ تجربه می‌کند و پس از اینکه حسن یزدانی و زارع در روز گذشته به فینال راه یافتند، 4 کشتی‌گیر دیگر هم که امروز در نیمه نهایی مسابقه می‌دادند، به فینال راه یافتند تا حالا با فینالیست شدن 6 وزن از 8 وزنی که کشتی گرفته‌اند، نتیجه‌ای تاریخی برای کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی رقم خورده باشد.

 

 

1650471

 

1650472

 

1650491

این هم زخم معروف بروسلی در فیلم اژدها وارد می‌شود که هنوز هم که هنوز است برای دوستداران سینما یادآور توانایی‌های منحصر به فرد بروسلی و ویژگی جنگجویانه این ستاره سابق هالیوود است.

دیدگاه‌ها