کد خبر : 1783617 | 12 مهر 1400 ساعت 12:06 | 52K بازدید | 9 دیدگاه

500 هزار فالوئر جدید برای پلنگ مازندران

قهرمانی جهان، حسن یزدانی را 2 میلیونی کرد

حساب اینستاگرامی حسن یزدانی پس از پیروزی در فینال 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان برابر تیلور آمریکایی، 2 میلیون نفری شد.

قهرمانی جهان، حسن یزدانی را 2 میلیونی کرد

به گزارش "وزرش سه"، شب گذشته جامعه ورزش ایران و جهان نظاره گر یکی از حساس ترین و زیباترین مبارزه های کشتی آزاد بود. جایی که حسن یزدانی برای انتقام شکست در المپیک توکیو به مصاف تیلور آمریکایی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 6 بر 2 حریف قدرتمند خود را شکست داده و مدال طلا را بر گردن بیندازد.

 

یزدانی که در سه مبارزه قبلی خود برابر این حریف پرقدرت تن به شکست داده بود، بالاخره و در چهارمین مبارزه ای که با قهرمان المپیک توکیو داشت، توانست مچ رقیب خود را بخواباند و ضمن جبران 3 شکست قبلی، یک طلای ارزشمند از مسابقات جهانی نروژ به دست بیاورد.

 

1650769

 

طلایی که یزدانی در این مبارزه سراسر هیجانی و پراسترس کسب کرد، بازتاب های بسیاری در فضای مجازی داشت. چهره های متعدد ورزشی و غیرورزشی در حساب های شخصی خود در اینستاگرام با انتشار تصاویری از حسن یزدانی، این پیروزی ارزشمند را به نابغه کشتی ایران تبریک گفتند و حتی مردم در زادگاه یزدانی یعنی شهر جویبار به خیابانها ریختند و تا پاسی از شب این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

 

نکته جالب دیگر درخصوص این قهرمانی ارزشمند، افزایش ناگهانی تعداد دنبال کننده های قهرمان کشتی جهان است. پیش از رقابت های جهانی کشتی آزاد، حساب شخصی حسن یزدانی دارای 1 میلیون و 500 هزار فالوئر یا دنبال کننده بود اما پس از مبارزه شب گذشته او برابر تیلور آمریکایی و کسب عنوان قهرمانی، بیش از 500 هزار نفر دیگر به تعداد فالوئرهای او اضافه شدند تا حساب اینستاگرامی او به 2 میلیون دنبال کننده  برسد.

1650772

این تصویری از صفحه رسمی اینستاگرام حسن یزدانی است که پس از غلبه بر تیلور، تعداد دنبال کننده های او به 2 میلیون نفر رسید. البته به نظر می رسد که یزدانی باید دستی به سر و روی قسمت بیوگرافی حساب شخصی اش بکشد چرا که دو عنوان ارزشمند نقره المپیک 2020 توکیو و قهرمانی جهان 2021 نروژ جزو افتخارات او درج نشده است. یزدانی قبلا اعلام کرده بود اگر طلای این مسابقات را با غلبه بر تیلور کسب نکند، دیگر سمت اینستاگرام نمی رود. حالا می توانیم شاهد آشتی این کشتی گیر افتخارآفرین و اینستاگرام باشیم.

 

مسئله ای که نشان می دهد مردم ایران شب گذشته بابت پیروزی غرورآفرین یزدانی سر از پا نشناخته اند و به این ترتیب قهرمانی او در مسابقات جهانی و شکستن طلسم غلبه بر تیلور آمریکایی باعث شده است به صفحه شخصی او هجوم برده و یزدانی را فالو کنند.

دیدگاه‌ها