کد خبر : 1783623 | 12 مهر 1400 ساعت 12:29 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی اگر تشریفاتی بود، برایش رأی‌گیری نمی‌شد

علی‌قارداشی: بدیعی به خاطر رزومه قوی‌اش دبیرکل شد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اگر عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی تشریفاتی بود، برایش انتخابات و رای‌گیری برگزار نمی‌کردند.

علی‌قارداشی: بدیعی به خاطر رزومه قوی‌اش دبیرکل شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهرداد علی‌قارداشی درباره انتخاب افشین بدیعی به عنوان دبیرکل جدید کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و همچنین خودش به عنوان یکی از اعضای آسیایی حاضر در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی اظهار داشت: برای پست دبیرکلی کنفدراسیون آقای بدیعی به دلیل رزومه قوی‌ و شانس زیادی که داشت، کاندیدا شد و از سوی فدراسیون ایران و همچنین کشورهای مختلف نیز مورد حمایت قرار گرفت. احتمال انتخاب بدیعی به اندازه‌ای زیاد بود که رقیب افغانستانی‌اش انصراف داد، در واقع اقتدار نماینده ایران تاثیر زیادی در این تصمیم داشت.
 

وی افزود: پست دبیرکلی سال‌ها در اختیار چینی‌ها و هنگ‌کنگی‌ها بود که هر دو از مدعیان تنیس روی میز در آسیا هستند. خوشبختانه با نامه‌نگاری‌ها و رایزنی‌های لازم این پست حساس و کلیدی در اختیار یک ایرانی قرار گرفت. ما بدیعی را 60 روز قبل معرفی کردیم و خدا را شکر که او به عنوان دبیرکل جدید انتخاب شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: برای عضویت در پست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی از قاره آسیا، رای‌گیری صورت گرفت و من به همراه نفراتی از چین، عمان، هند، قطر و لبنان انتخاب شدیم که این مهم با رایزنی و ارائه رزومه صورت گرفت. بسیاری از تصمیمات مهم و کلان در فدراسیون جهانی تنیس روی میز در هیئت رئیسه اتخاذ می‌شود و بنابراین حضور در آن اهمیت زیادی برای کشورمان و همچنین قاره آسیا دارد. ضمن اینکه اگر عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی تشریفاتی بود، برایش انتخابات و رای‌گیری برگزار نمی‌کردند.

 

علی‌قارداشی عنوان کرد: از 226 عضو فدراسیون جهانی تنیس روی میز، 30 نفر عضو هیئت رئیسه هستند و اینکه یک ایرانی نیز در بین آنها باشد، افتخار بزرگی محسوب می‌شود. خیلی‌ها به من در قطر که حضور دارم، پس از انتخابم تبریک گفتند که ابراز امیدواری کردند که اقدامات و تصمیمات خوبی در دوره جدید به نفع پینگ‌پنگ آسیا گرفته شود.

 

وی درباره عملکرد ملی‌پوشان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: حضور در جمع 6 تیم برتر آسیا که همه مدعیان جهان از آن هستند، افتخار بزرگی است. عملکرد بازیکنان خوب بود، اما باید توجه کرد که تحریم‌ها کارمان را بسیار سخت کرده است. با این وجود همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین امکانات را فراهم کنیم و بهترین نتایج نیز گرفته شود.

دیدگاه‌ها