کد خبر : 1783633 | 12 مهر 1400 ساعت 13:03 | 22.5K بازدید | 8 دیدگاه

مارکو روزه:

مصدومیت هالند جدی است و نمی‌تواند راه برود

مارکو روزه، سرمربی بروسیا دورتموند، مدعی شده که مصدومیت ارلینگ هالند بسیار جدی است.

مصدومیت هالند جدی است و نمی‌تواند راه برود

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم ملی‌پوش نروژی فصل را با رکوردی درخشان در زمینه گلزنی آغاز کرد اما در سه بازی اخیر دورتموند به دلیل مصدومیت غایب بوده است. هالند در شکست هفته گذشته مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در بوندسلیگا در ترکیب تیمش حضور نداشت و بازی برابر اسپورتینگ در لیگ قهرمانان را نیز از دست داد.

غیبت او در بازی برابر آگزبورگ باعث شده که نگرانی‌های بسیاری درباره احتمال عدم حضور او در دو دیدار حساس برابر ترکیه و مونته‌نگرو در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی افزایش یابد. آنها به دنبال صعود به اولین تورنمنت بزرگ خود پس از سال 2000 هستند و پیروزی در این دو بازی می‌تواند حداقل حضور آنها در مسابقات پلی آف را تا حد زیادی تضمین کند.

 

1650795

 

 روزه اعلام کرده که بعید است هالند بتواند تیم ملی کشورش را در این مسابقات همراهی کند و خواهان کاهش فشارها روی این بازیکن شده است. سرمربی دورتموند پس از پیروزی برابر آگزبورگ گفت:« کار من نیست که امید کسی را ناامید کنم اما تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم شرایط واقعی بازیکن است. ارلینگ روزهاست سعی می‌کند بازی کند. هرکس او را بشناسد می‌داند که همیشه می‌خواهد بازی کند. او توانست برابر گلادباخ و لیگ قهرمانان در زمین حاضر شود و به من گفت که دوست دارد بازی کند اما نمی‌تواند به شکلی که می‌خواهد حرکت کند و حتی راه برود.»

روزه در ادامه اضافه کرد:« این شرایطی است که با آن روبرو هستیم و من فکر می‌کنم بهترین کار این است که همگی دست از پیش بینی کردن برداریم. من فدراسیون فوتبال نروژ را درک می‌کنم اما او هم انسان است و ماشین نیست. اگر شرایط درست پیش نمی‌رود یعنی شرایط پیش نرفته است. ما باید او را برای دورتموند سالم نگه داریم اما این کار را برای تیم ملی نروژهم می‌کنیم. حرف ارلینگ هم همین است و ما باید فشار را کم کنیم و هر روز پیگیر وضعیت او نباشیم. ما باید به او اجازه دهیم که با آرامش ریکاوری کند.»

دیدگاه‌ها