کد خبر : 1783649 | 12 مهر 1400 ساعت 14:31 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین پرسپولیس در غیاب 5 ملی پوش (عکس)

پرسپولیس امروز بدون ملی پوشان خود تمرینات را از سر گرفت و حضور چند بازیکن امید پرسپولیس از نکات قابل توجه اردوی سرخپوشان بود.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران امروز، دوشنبه، بعد از تست پزشکی روز شنبه و یک روز استراحت، تمرینات آماده‌سازی خود را از سر گرفتند. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند. آنها در بدو امر به سالن بدنسازی رفتند و تمرین ۴۰ دقیقه‌ای با وسایل و تجهیزات بدنسازی را در دستور کار قرار دادند.

 

در ادامه، بازیکنان به زمین چمن رفتند. حفظ توپ و پرسینگ، پاسکاری ترکیبی و فوتبال درون تیمی، برنامه‌هایی بودند که در این بخش انجام شد و ۵۰ دقیقه به طول انجامید.

تمرین امروز، در غیاب میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی و همچنین کریم باقری و مهرداد خانبان مربیان تیم که در اردوی تیم ملی حضور دارند، انجام شد. به همین دلیل، چهار بازیکن تیم امید پرسپولیس که یک نفر آنها دروازه‌بان است، در تمرینات شرکت کردند.

 

1650806

 

 کمال کامیابی‌نیا نیز تمام مراحل تمرین را با تیم پشت سر گذاشت. علی شجاعی همچنان اختصاصی تمرین می‌کند و مهدی مهدی‌خانی که برنامه‌های اختصاصی را دنبال می‌کند، غایب بود. دروازه‌بان‌ها نیز امروز تمرینات ویژه خود را دنبال کردند.

 

علیرضا میرسلطانی از امیدها به دروازه‌بان‌ها اضافه شد و مثل امیرحسین حاجی‌آقا که او هم چند روزی است با بزرگسالان تمرین می‌کند، زیرنظر داود فنایی برنامه تمرینی خود را پیگیری کردند.

 

دیدگاه‌ها