کد خبر : 1783651 | 12 مهر 1400 ساعت 16:42 | 54.9K بازدید | 14 دیدگاه

کومان تحت هر شرایطی می‌ماند

پیام واتساپی غیرمنتظره لاپورتا برای هیئت‌مدیره بارسا

خوان لاپورتا زودتر از همه ماندنی شدن رونالد کومان را به اعضای هیئت مدیره اطلاع داده بود و باعث شگفتی شان شد.

پیام واتساپی غیرمنتظره لاپورتا برای هیئت‌مدیره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که وضعیت اقتصادی بارسلونا با 1350 میلیون یورو بدهی اصلا مناسب نیست و سقف بودجه دستمزد نیز 300 میلیون یورو فراتر از سقف مجاز لالیگاست، بارسلونا برای برکناری رونالد کومان به مشکل خورده است.

سرمربی هلندی به نظر روزهای پایانی حضورش در بارسا را سپری می کند و به خصوص پس از شکست 3-0 شنبه برابر بنفیکا تحت فشار شدیدی نیز قرار گرفته ولی او حداقل تا پس از فیفا دِی و بازی با والنسیا نیز روی نیمکت بارسا خواهد ماند.

 

 

1649798

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا در ضیافت ناهار مشترک با رئیس اتلتیکو و در پاسخ به سوالاتی در مورد برکناری کومان گفت که کومان می ماند حتی اگر ما به اتلتیکو ببازیم.

 

طبق ادعای اسپورت، لاپورتا صبح شنبه و در گروه واتساپی هیئت مدیره باشگاه، ماندنی شدن کومان را اعلام کرده بود که باعث شگفتی بسیاری شد چرا که تصور می کردند پس از بازی با اتلتیکو، کومان اخراج خواهد شد. این پیام قبل از سفر کاروان بارسا به مادرید برای رویارویی با اتلتیکو از سوی لاپورتا فرستاده شد.

 

 

1649186

 

 

در واقع قبل از مصاحبه لاپورتا با رسانه ها، هیئت مدیره از تصمیم او مطلع شده بود. رئیس بارسا جمعه شب گفت و گویی با کومان داشت و به نوعی متقاعد شد که به مرد هلندی شانس مجددی بدهد. او از کومان به عنوان اسطوره بارسا یاد کرد و تاکید داشت که شایسته احترام بیشتری است.

 

دیدگاه‌ها