کد خبر : 1783667 | 12 مهر 1400 ساعت 15:30 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت پیرمرد به لیگ برتر؛ گام اول مقابل کلوپ

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی و 70 ساله هدایت تیم واتفورد را به عهده گرفته است.

بازگشت پیرمرد به لیگ برتر؛ گام اول مقابل کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه واتفورد اعلام کرد با خسکو مونوز برای قطع همکاری به توافق رسیده و این سرمربی دیگر سمتی در این باشگاه نخواهد داشت. واتفورد بعد از کسب تنها هفت امتیاز در هفت بازی شرایط چندان خوبی در جدول این فصل لیگ برتر نداشت و بدین ترتیب خسکو مونوز از این تیم اخراج شد. حالا فابریزیو رومانو مدعی شد کلودیو رانیری 69 ساله امروز با واتفورد لیگ برتری قرارداد امضا کرده و اولین تجربه او در این باشگاه پس از بازی های ملی در دیدار دشوار مقابل لیورپول انجام خواهد شد.

 

1650840

 

مرسی سایدی ها با یورگن کلوپ در هفته های اخیر شرایط بسیار خوبی را تجربه کرده اند و رانیری در اولین گام رقیب بسیار دشواری را پیش روی خود می بیند. کلودیو رانیری طی 24 ساعت آینده وارد کشور انگلیس شده و برای چهارمین بار هدایت تیمی از لیگ برتر را به عهده خواهد گرفت.

 

پیش از این کلودیو رانیری در تیم هایی چون چلسی، لسترسیتی و فولام مربیگری کرده بود. مهم ترین افتخار احتمالا دوران حرفه ای این سرمربی در سال 2016 حاصل شد و کلودیو رانیری توانست در کمال تعجب با لسترسیتی به مقام قهرمانی دست یافته و بین آن همه تیم مدعی در لیگ برتر دست به شگفتی بزرگی بزند. کلودیو رانیری فصل گذشته هدایت سمپدوریا را به عهده داشته و توانست با این تیم به رتبه نهم جدول لیگ ایتالیا دست یابد.

دیدگاه‌ها