کد خبر : 1783674 | 12 مهر 1400 ساعت 16:18 | 7.9K بازدید | 2 دیدگاه

همیشه هوادار میلان خواهم بود؛

دوناروما: کنار ستاره‌های PSG پیشرفت می‌کنم

جیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ایتالیایی مدعی شد تمرین کردن کنار ستاره های بزرگ پاری سن ژرمن به پیشرفت او کمک می کند.

دوناروما: کنار ستاره‌های PSG پیشرفت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، دوران پنج ساله حضور جیجی دوناروما در ترکیب ثابت روسونری در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این دروازه بان جوان و ایتالیایی با قراردادی آزاد راهی پاری سن ژرمن شد. حالا و در آستانه دیدار ایتالیا مقابل اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، دوناروما تاکید کرد هدف آتزوری کسب موفقیت در این تورنمنت خواهد بود.

 

جیجی دوناروما گفت: "بازگشت به شهر میلان؟ هیجان زده هستم، زیرا میلان بخش مهمی از زندگی من بوده است. ما در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها حضور داریم و این تورنمنت برای من اهمیت زیادی دارد. هیچ مشکلی بین من و پائولو مالدینی ندارد و من همین دیشب از او تعریف کردم. من با مالدینی آرام صحبت و شوخی می کنم و هیچ مشکلی وجود ندارد. ما افرادی بالغ هستیم و من از ملاقات مجدد با هم تیمی های خود خوشحال خواهم شد.

 

1648720

 

من از راهی که میلان در پیش گرفته خوشحالم و همیشه طرفدار این تیم خواهم بود. من با استفانو پیولی رابطه خوبی داشته و اغلب با او صحبت می کنم. طی دو ماه و نیم گذشته پیشرفت زیادی کرده و به عنوان یک مرد خیلی رشد کرده ام. حالا ما روی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا تمرکز داریم و امیدواریم این مسیر را به بهترین شکل ادامه دهیم.

 

انتقال به پاری سن ژرمن  و تمرین کنار لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار؟ تمرین کردن کنار ستاره های بزرگ باعث پیشرفت شما می شود. گاهی اوقات نبردهایی در تمرین رخ می دهد که باعث رشد شما خواهد شد و تمرین با این بازیکنان بزرگ به شما کمک می کند تا هم به عنوان یک انسان و هم بازیکن پیشرفت کنید. همیشه راهی برای یادگیری و پیشرفت وجود دارد. هدف من این است بهتر شوم و همیشه نکته جدیدی وجود دارد که از مربی دروازه بان ها یاد بگیرم.

 

این یک چالش خوب است، اما همیشه هم آنها موفق به گلزنی نمی شوند. خوشحالم که با آنها تمرین می کنم و اینگونه در این چالش جدید پیشرفت خواهم کرد. من همیشه سعی می کنم بهترین عملکرد خود را ارائه دهم.

 

احتمال نیمکت نشین شدن در تیم ملی ایتالیا؟ مشکلی نیست. من برای قرار گرفتن در ترکیب به پاریس رفته ام و رخ دادن چنین اتفاقاتی در ابتدای انتقالم طبیعی است. مطمئنم که همه چیز عالی خواهد بود و من برای حضور در ترکیب تیم ملی مشکلی ندارم. من به راه خود ادامه می دهم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

 

1620421

 

دیدار مقابل اسپانیا در لیگ ملت های اروپا؟ شرایط مانند رقابت های یورو است. اما ما سعی می کنیم شرایط را بهبود بخشیده و نسبت به آن مسابقه نمایش بهتری ارائه دهیم. بازی آسانی پیش روی ایتالیا و نخواهد بود و در یورو نیز به دشواری لاروخا را مغلوب کردیم. اما حالا ما باید با 110 درصد توان در میدان حاضر شویم تا آنها را شکست دهیم.

 

ایتالیا یا پاری سن ژرمن؟ آنها دو تیم کاملا متفاوت هستند. ما در ایتالیا سبک خاصی برای بازی داریم و زیر نظر روبرتو مانچینی هویت منحصر به فردی پیدا کرده ایم."

دیدگاه‌ها