کد خبر : 1783675 | 12 مهر 1400 ساعت 16:45 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان ایراندوست در راه ورزشگاه آزادی؛

این زنان، میهمان ویژه دوئل ایران-کره

اعضای تیم ملی فوتبال زنان ایران از نزدیک مصاف حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی را نظاره‌گر خواهند بود.

این زنان، میهمان ویژه دوئل ایران-کره

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در راه رسیدن به جام جهانی 2022 قطر، شاگردان دراگان اسکوچیچ باید سه‌شنبه 20 مهرماه از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی در مصافی سنتی به دیدار تیم ملی کره جنوبی بروند؛ مسابقه‌ای که قرار است برای اولین‌بار پس از شیوع پاندمی کرونا با حضور تماشاگران برگزار شود.

 

هم‌چنین در این مسابقه براساس درخواست FIFA برای نخستین‌بار قرار است از تکنولوژی کمک داور ویدئویی (VAR) در ورزشگاه آزادی استفاده شود؛ در توافقات انجام شده میان فدراسیون فوتبال و فیفا همچنین حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای مسابقه از نزدیک قید شده است.

آخرین خبرها درباره تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی برای دیدار ایران-کره جنوبی، 10 هزار نفر بود که حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از افزایش آن داد و وعده داد که به‌زودی میزان دقیق مشخص خواهد شد و فدراسیون فوتبال برای کسب مجوز همه تلاش خود را به کار خواهد بست.

 

حالا اما بخشی از زنانی که قرار است از نزدیک در ورزشگاه آزادی نظاره‌گر نمایش شاگردان اسکوچیچ باشند، مشخص شده است؛ اعضای تیم ملی فوتبال زنان ایران که به تازگی تاریخ‌سازی کرده و به جام ملت‌های آسیا 2022 هند صعود کردند، قرار است با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک تیم ملی فوتبال مردان را تشویق کنند.

 

مریم ایراندوست و شاگردانش براساس برنامه‌ریزی‌ها از 17 مهرماه قرار است در دور جدید اردوی آماده‌سازی شرکت کنند و 20 مهرماه نیز در ورزشگاه آزادی به عنوان تماشاگر، مصاف حساس ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را نظاره‌گر باشند.

 

دیدگاه‌ها