کد خبر : 1783685 | 12 مهر 1400 ساعت 17:02 | 29.6K بازدید | 7 دیدگاه

شکار بزرگ شیرازی‌ها؛

رسمی؛ احمدرضا زنده‌روح به فجرسپاسی پیوست

احمدرضا زنده روح هافبک تاثیرگذار فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر برای سپری کردن خدمت سربازی شاگرد کلانتری شد.

به گزارش "ورزش سه"ف احمدرضا زنده روح در میانه‌های لیگ نوزدهم بود که یکی از خریدهای مجید جلالی برای تقویت گل‌گهر بود و توانست در کنار بازیکنانی نظیر منشا در اولین فصل حضور آبی‌پوشان سیرجانی عملکرد خوبی در ترکیب تیم داشته باشد. اما عملکرد این بازیکن در لیگ بیستم با حضور امیرقلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر بهتر هم شد تا زنده‌روح یکی از بازیکنان تاثیرگذار در میانه میدان باشد و تا هفته‌های پایانی با سروش رفیعی برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ رقابت داشت.


زنده روح در پنجره تابستانی با پیشنهاداتی از سوی برخی تیم ها نظیر سپاهان روبرو شد، اما تصمیم به تمدید گرفت و در جمع آبی‌پوشان ماند، تا اینکه درنهایت ماجراهای مربوط به خدمت سربازی باعث جدایی این بازیکن 28 ساله شد. او طی ماه های اخیر با توجه به اتمام دوران تحصیل، تلاش زیادی برای عقب انداختن زمان سربازی خود کرد، اما این تلاش ها نتیجه نداد تا فجرسپاسی موفق به ثبت مهم‌ترین انتقال خود پس از بازگشت دوباره به لیگ برتر شود.

 

1650869

 


از جمله شناخته‌ شده ترین بازیکتانی که کلانتری در پنجره تابستانی به خدمت گرفته، شهرام گودرزی بازیکن فصول گذشته پارس جنوبی جم به شمار می‌رود، اما حالا این مربی به واسطه حضور زنده روح و سربازان احتمالی‌ای که در روزهای آینده جذب تیمش خواهند شد و به سایر بازیکنان تیم اضافه می‌شوند، امیدوار است بتواند تیمی قابل احترام را در مسابقات لیگ برتر دوره بیست و یکم رونمایی کند؛ تیمی که بتواند خاطرات خوش هواداران شیرازی در سال های نه چندان دور را دوباره تداعی کند و امکان جذب بازیکنان سرباز این مهم را برای طلایی پوشان استان فارس ممکن می‌سازد.

دیدگاه‌ها