کد خبر : 1783691 | 12 مهر 1400 ساعت 17:35 | 70.5K بازدید | 11 دیدگاه

استرلینگ و اولمو

2 گزینه خرید بارسلونا برای انتقالات زمستانی

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا در حالی که 300 میلیون یورو با سقف دستمزد تعیین شده لالیگا فاصله دارد، به خریدهای زمستانی در انتقالات ژانویه فکر می کند.

2 گزینه خرید بارسلونا برای انتقالات زمستانی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را خوب شروع نکرده و در لالیگا با یک بازی کمتر، تیم نهم است و در لیگ قهرمانان نیز با دو شکست متوالی در قعر گروهش قرار دارد. دو هفته بعد و پس از فیفا دِی، بارسا خوشبین به تغییر دادن شرایط فعلی است.

طبق ادعای موندودپورتیوو، سران باشگاه نگاهی ویژه نیز به نقل و انتقالات زمستانی دارند. ژانویه پیش رو بارسا قصد دارد یکی دو بازیکن جدید را جذب کند و در این بین رحیم استرلینگ و دنی اولمو مورد توجه قرار دارند.

 

 

1645009

 

 

استرلینگ مدت هاست که دیگر جای ثابتی در ایده های پپ گواردیولا ندارد و سیتی همین تابستان حاضر بود با پیشنهادی خوب و معقول او را واگذار کند. متئو آله‌مانی نایب رئیس بارسا سفری هم به منچستر داشت ولی در نهایت مذاکرات با سیتی خوب پیش نرفت.

 

 

1650872

 

 

دنی اولمو بازیکن محصول آکادمی بارسلونا نیز اکنون در عضویت لایپزیش است و این ستاره ملی پوش نیز سخت مورد نظر بارسا قرار دارد ولی باشگاه آلمانی برای واگذاری اولمو به کمتر از 60 میلیون یورو رضایت نمی دهد. باید توجه داشت که بارسا با مشکلات مالی دست به گریبان است و نتوانسته به سقف بودجه دستمزد لالیگا خود را نزدیک کند.

 

 

1650873

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا سال 2004 در اولین انتقالات زمستانی به عنوان رئیس بارسا، ادگار داویدز را از یووه جذب کرد و او در نیم فصل دوم فوق العاده کار کرد. داویدز 18 بازی با پیراهن بارسا انجام داد و عملکردی بی نظیر داشت. یری مینا، بواتنگ و جیسون موریو، خریدهای زمستانی چند سال اخیر بارسا هرگز جواب ندادند و باید دید ژانویه پیش رو لاپورتا می تواند ادگار داویدز جدیدی رو کند یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها