کد خبر : 1783705 | 12 مهر 1400 ساعت 18:22 | 49.3K بازدید | 12 دیدگاه

آشوب در رختکن بارسلونا؛ کسی حامی کومان نیست!

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا حمایت بازیکنان و رختکن این تیم را از دست داده است.

آشوب در رختکن بارسلونا؛ کسی حامی کومان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته به نظر می رسید کار رونالد کومان در بارسلونا تمام شده و شکست سنگین در خانه بنفیکا به منزله پایان دوران حضور او در رختکن این باشگاه خواهد بود. اما خوان لاپورتا به یکباره تغییر داده و اعلام کرد هر نتیجه ای در دیدار مقابل اتلتیکومادرید رقم بخورد هم کومان اخراج نخواهد شد. در نهایت هم بلوگرانا مطابق انتظار و با نمایشی ضعیف در پایتخت اسپانیا با دو گل مغلوب شد، اما به نظر می رسد حتی بازیکنان این تیم رابطه خوبی با این سرمربی ندارند.

 

1649028

 

نشریه آ.اس مدعی شد رونالد کومان تمایلی به بررسی تاکتیک تیم های حریف و سبک بازی آنها ندارد و همین موضوع باعث گمراهی و گیجی بازیکنان بارسلونا پیش از هر مسابقه ای می شود. با این حال، این انتقادهای رونالد کومان در انظار عمومی است که بیشتر بازیکنان بارسلونا را نسبت به رفتار این سرمربی باتجربه ناامید کرده است.

 

نیکو گونزالس، بازیکن جوان بارسلونا پس از شکست در خانه اتلتیکو مادرید مورد انتقاد سرمربی هلندی قرار گرفت. حتی گروه بازیکنان باتجربه رختکن بارسلونا یک نفر را مامور کردند تا با نیکو گونزالس صحبت کرده و بعد از انتقادهای این سرمربی هلندی، به او روحیه بدهند. رونالد کومان هفته گذشته مدعی شد که قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان چیزی شبیه به یک معجزه خواهد بود و او حتی در مورد احتمال موفقیت این تیم در لالیگا نیز چندان خوش بین نیست. نظراتی که تیمش را تحت تأثیر قرار نداده است.

دیدگاه‌ها