کد خبر : 1783709 | 12 مهر 1400 ساعت 18:45 | 37.5K بازدید | 1 دیدگاه

مدیر ورزشی اورتون:

فن‌دبیک را می‌خواستیم ولی آخرین دقایق منتفی شد

مارسل براندت مدیر ورزشی اورتون تایید کرد که دونی فن‌دبیک در یک قدمی انتقال به این باشگاه بود.

فن‌دبیک را می‌خواستیم ولی آخرین دقایق منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، اولین فصل فن دبیک در یونایتد به سختی برای او سپری شد. دونی تنها 4 بازی از 36 بازی ای که برای یونایتد در لیگ برتر انجام داده، کار را از ابتدا شروع کرده است.

او در تابستان به دنبال جدایی از یونایتد بود اما به ادعای ایجنت فن دبیک، باشگاه انگلیسی از جدایی او جلوگیری کرد. هافبک سابق آژاکس این فصل نیز سه بار میدان رفته که شامل باخت مقابل یانگ بویز و وستهام در جام اتحادیه می‌شود.

 

 

1641460

 

 

وضعیت فن دبیک در منچستر غیر قابل تحمل توصیف شده و او خواهان جدایی از این باشگاه در زمستان است و گفته می شود اورتون جدی ترین مقصد اوست. تافی ها تابستان نیز به دنبال جدب فن دبیک بودند.

 

 

1582671

 

 

مارسل براندت مدیر ورزشی اورتون در این رابطه به "NOS" گفت:« فن دبیک در لیست ما بود و از اولین روزهای انتقالات تابستانی هم به دنبال جذب او بودیم ولی در نهایت متوجه شدیم که این انتقال غیرممکن است. در روزهای پایانی تماسی از ایجنت فن دبیک داشتم و امیدواری هایی ایجاد شد اما در آخرین دقایق بار دیگر همه چیز منتفی شد.

جذب فن دبیک در زمستان؟ فعلا در ابتدای اکتبر هستیم و برای نهایی شدن انتقال، نیاز به همکاری دو طرف است. شاید هم بازیکن مصدوم شود و از الان نمی توان نظر قطعی داد. می دانم که فن دبیک می خواهد بازی کند و به تیم ملی هلند برگردد اما فشار و رقابت در تیمی مثل یونایتد بسیار بالاست. ببینیم تا زمستان چه پیش می آید.»

 

دیدگاه‌ها