کد خبر : 1783727 | 12 مهر 1400 ساعت 19:39 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

چراغ‌سبز دشان برای استفاده همزمان از برادران‌هرناندز

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، برای استفاده همزمان از لوکاس و تئو هرناندز چراغ سبز نشان داد.

چراغ‌سبز دشان برای استفاده همزمان از برادران‌هرناندز

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز در مسابقات ملی قبلی برای اولین بار توسط دیدیه دشان به اردوی فرانسه دعوت شد و در جریان پیروزی 2-0 تیم دیدیه دشان مقابل فنلاند در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی اولین بازی خود را هم برای خروس ها انجام داد. او در لیست جدید تیم ملی فرانسه نیز حضور دارد و به نظر می رسد که شانس بالایی برای حضور مقابل بلژیک در لیگ ملت ها خواهد داشت.

 

نکته جالب اینکه برادر تئو هرناندز یعنی لوکاس طی سال‌های اخیر عضو ثابت تیم ملی فرانسه بوده است. این دو برادر تقریباً هم پست هستند اما دیدیه دشان معتقد است که آنها می توانند در کنار یکدیگر بازی کنند.

 

 

1650921

 

 

سرمربی تیم ملی فرانسه در این باره گفت: "لوکاس توانایی بازی در مرکز خط دفاعی را هم دارد. آنها می توانند در کنار یکدیگر بازی کنند. با این حال این گونه نیست که یکی از آنها دیگری را به سمت یک پست دیگر هل داده باشند. لوکاس عموماً با ما به عنوان مدافع مرکزی تمرین کرده است."

 

گفتنی است تیم ملی فرانسه پنجشنبه شب در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ ملت ها به مصاف بلژیک خواهد رفت. دیدار حساسی که برنده آن با تیم پیروز دیگر بازی نیمه نهایی یعنی ایتالیا و اسپانیا مصاف خواهد داد.

دیدگاه‌ها