کد خبر : 1783740 | 12 مهر 1400 ساعت 21:15 | 43.8K بازدید | 3 دیدگاه

اقدام جالب رئیس بارسا برای مبارزه با حواشی

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، رونالد کومان را از مصاحبه با یک شبکه هلندی منع کرده است.

اقدام جالب رئیس بارسا برای مبارزه با حواشی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا طی هفته‌های اخیر یکی از پرحاشیه‌ترین دوران خود را سپری کرده است. نتایج بد این تیم با شکست در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ آغاز شد و پس از آن تیم رونالد کومان با دو تساوی دیگر در لالیگا مقابل تیم‌های گرانادا و کادیز متوقف شد.

 

 

1649472

 

 

با این حال پیروزی پرگل بارسلونا برابر لوانته باعث شد که این تیم کمی به آرامش برسد اما بلوگرانا در ادامه فصل کابوس وار خود در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در خانه بنفیکا با نتیجه سنگین 3-0 شکست خورد تا به نظر برسد رونالد کومان به پایان کار خود در این تیم بسیار نزدیک شده است.

 

با این حال رئیس باشگاه بارسلونا پیش از دیدار حساس مقابل اتلتیکو اعلام کرد که باشگاه به طور کامل از سرمربی هلندی حمایت می کند. در واقع همین اتفاق نیز رخ داد و با وجود شکست بلوگرانا برابر اتلتیکو باز هم کومان به عنوان سرمربی بارسا باقی‌مانده و فعلاً تغییری ایجاد نشده است.

 

 

1649777

 

 

اما گزارش شده که قرار بود رونالد کومان روز چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی به نام HLF8 حضور پیدا کند ولی گفته می شود که خوان لاپورتا از سرمربی بارسا درخواست کرده که این کار را انجام ندهد و به نوعی او را از حضور در این برنامه منع کرده است. اخیراً یک صلح نسبی بین رئیس و سرمربی بارسا ایجاد شده و این تیم حداقل در این زمینه کمی به آرامش رسیده و در واقع لاپورتا نمی‌خواهد که بارسلونا دوباره به حاشیه کشیده شود.

دیدگاه‌ها