کد خبر : 1783755 | 12 مهر 1400 ساعت 22:49 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

روبرتو مانچینی:

قهرمانی لیگ‌ملت‌ها بعد از یورو شگفت‌انگیز خواهد بود

روبرتو مانچینی ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ایتالیا بعد از یورو به مقام قهرمانی لیگ ملت ها نیز دست پیدا کند.

قهرمانی لیگ‌ملت‌ها بعد از یورو شگفت‌انگیز خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا رکورد جهانی 36 بازی بدون شکست را در اختیار دارد. شاگردان روبرتو مانچینی چهارشنبه شب در چارچوب نیمه‌نهایی لیگ ملت ها به مصاف اسپانیا خواهند رفت و امیدوار هستند که به این روند خود ادامه دهند. همچنین برنده این بازی در مسابقه فینال با پیروز دیگر مسابقه نیمه نهایی یعنی بلژیک و فرانسه دیدار خواهد کرد.

 

 

1650958

 

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پیش از دیدار تیمش مقابل اسپانیا گفت: "اسپانیا تیم بود که در طول رقابت های یورو ما را خیلی به دردسر انداخت. آنها تیمی خوب با بازیکنان عالی هستند. بازی خوبی خواهد بود و آنها تیمی هستند که پاس های زیادی برای یکدیگر ارسال می کنند.

 

قهرمانی در لیگ ملت ها بلافاصله بعد از بعد از یورو شگفت انگیز خواهد بود. همچنین صعود زودهنگام به جام جهانی نیز شگفت انگیز است اما این اصلاً راحت نخواهد بود."

 

 

1622417

 

 

خاطره قهرمانی در یورو: "عالی بود زیرا ما افراد زیادی را خوشحال کردیم، چه پیر و چه جوان.  بنابراین این چیزی برای همه بود. چیزی که بسیاری از مردم را خوشحال کرد؛ شاید شرایطی که در آن حضور داشتیم نیز تاثیرگذار بود.(شیوع گسترده ویروس کرونا) طرفداران شور و اشتیاق زیادی داشتند و ما برای خوشحالی آنها بازی می‌کنیم."

دیدگاه‌ها