کد خبر : 1783803 | 13 مهر 1400 ساعت 11:43 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

لوئیس انریکه: نمی‌توانم منتظر بازی با ایتالیا باشم

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، برای دیدار با ایتالیا در نیمه نهایی لیگ اروپا لحظه شماری می کند.

لوئیس انریکه: نمی‌توانم منتظر بازی با ایتالیا باشم

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب دو تیم ایتالیا و اسپانیا در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دو تیم همین چندی پیش در چارچوب نیمه نهایی یورو نیز با یکدیگر روبرو شده بودند که آن مسابقه با پیروزی تیم روبرتو مانچینی در ضربات پنالتی خاتمه یافت؛ ایتالیایی که بعد از آن در مسابقه فینال نیز انگلیس را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

 

1651070

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پیش از تقابل دوباره با ایتالیا هیجان زده به نظر می رسد. سرمربی لاروخا پیش از این دیدار حساس گفت: "بازی با ایتالیا در خود ایتالیا آن هم در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ ملت های اروپا اتفاق جذابی است. این مسابقه ای است که ما دوست داریم برنده آن باشیم و به طرز عجیبی ما با قهرمان فعلی اروپا در کشورشان بازی خواهیم کرد."

 

 

1651072

 

 

لوئیس انریکه در ادامه گفت: " بازی بسیار جالبی خواهد بود تا ببینیم ما چه عملکردی را می توانیم در مقابل جمعیت اکثریت ایتالیایی و در برابر قهرمان فعلی اروپا انجام دهیم. شما به هیچ انگیزه ای بیشتر از این نیاز ندارید. من نمی توانم منتظر بازی باشم. بدون تردید، سبک ایتالیا یکی از بهترین ها در فوتبال است و من مطمئن هستم که دیدن نحوه برخورد هر تیمی با تیم دیگر بسیار جالب خواهد بود."

دیدگاه‌ها