کد خبر : 1783824 | 13 مهر 1400 ساعت 13:27 | 26.1K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای‌عجیب درباره پوچتینو؛ از بازیکنان کمک می‌گیرد

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، صحبت های عجیبی را در رابطه با مائوریسیو پوچتینو مطرح کرد.

ادعای‌عجیب درباره پوچتینو؛ از بازیکنان کمک می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط فصل گذشته بود که مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن انتخاب شد و جای توماس توخل را در این تیم گرفت. تیم فرانسوی اما نتوانست فصل گذشته را به خوبی به پایان برساند و نهایتاً در فتح لیگ قهرمانان اروپا و حتی لیگ یک فرانسه ناکام ماند.

 

از طرف دیگر در فصل جاری نیز انتقاداتی نسبت به عملکرد تیم مائوریسیو پوچتینو مطرح شده است که این مسئله بعد از شکست ابتدای هفته پاری‌سن ژرمن مقابل رن در لیگ یک فرانسه به اوج خود رسید. در همین راستا اکنون ستاره سابق تیم ملی ایتالیا صحبت های قابل تامل و عجیبی را در رابطه با سرمربی آرژانتینی مطرح کرده است.

 

 

1649967

 

 

آنتونیو کاسانو در این باره گفت: " پوچتینو عمر کوتاهی در پاری‌سن ژرمن خواهد داشت چرا که من چیزهای بدی در مورد او شنیده ام. او مردی فوق العاده است اما به عنوان یک مربی حتی یک دقیقه هم کارهای تاکتیکی انجام نداده است. او درباره نحوه بازی و تاکتیک خود از بازیکنان مشاوره می‌گیرد و این باور نکردنی است. او هرگز قهرمان های فوتبال را تمرین نداده و حالا در مدیریت بزرگان مشکل پیدا کرده است. آنچه من می‌دانم این است که با ادامه این روند او زمان کمی خواهد داشت. از طرفی باید حواس‌مان به زیدان هم باشد."

دیدگاه‌ها