کد خبر : 1783827 | 13 مهر 1400 ساعت 13:46 | 46.4K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش جالب انریکه به احتمال بازگشت به بارسلونا

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، برنامه ای برای بازگشت به بارسلونا ندارد.

واکنش جالب انریکه به احتمال بازگشت به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان شروع وحشتناکی در فصل جدید داشته است. تیم مرد هلندی تا به اینجای فصل تنها در سه مسابقه لالیگا به پیروزی رسیده است. همچنین بارسلونا در هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا شکست خورده است؛ موضوعی که باعث شد آنها برای اولین بار در تاریخ خود در دو بازی اول شان در این تورنمنت شکست بخورند‌.

 

 

1650099

 

 

نتایج ضعیف و دور از انتظار بارسلونا و از طرف دیگر اختلاف به وجود آمده بین سرمربی هلندی و رئیس باشگاه یعنی خوان لاپورتا باعث شده که شایعات در رابطه با برکناری احتمالی رونالد کومان به اوج خود برسد. اگرچه لاپورتا اخیراً حمایت قاطع خود را از سرمربی تیمش اعلام کرد اما گزارش ها حاکی از آن است که او در حال حاضر با گزینه های جانشینی کومان در حال مذاکره است.

 

 

1620227

 

 

یکی از شایعاتی که طی روزهای گذشته مطرح شده به احتمال بازگشت لوئیس انریکه به بارسلونا مربوط می شود. حتی شایعه شده که خوان لاپورتا مذاکراتی را با سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا انجام داده اما لوئیس انریکه پیش از دیدار لاروخا در نیمه نهایی لیگ ملت ها مقابل ایتالیا این مسئله را تکذیب کرده است. لوئیس انریکه در واکنش به شایعات مذاکره با خوان لاپورتا گفت: " فکر نمی کنم که او شماره تلفن من را داشته باشد."

دیدگاه‌ها