کد خبر : 1783869 | 13 مهر 1400 ساعت 18:43 | 50K بازدید | 47 دیدگاه

جیمی کرگر:

انتقال رونالدو مشکلات یونایتد را بیشتر کرد

جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول معتقد است شرایط منچستریونایتد با خرید کریستیانو رونالدو بدتر شده است.

انتقال رونالدو مشکلات یونایتد را بیشتر کرد

به گزارش " ورزش سه"، منچستریونایتد در هفته های اخیر و در لیگ برتر نتایج چندان خوبی نگرفته و در دو دیدار اخیر خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است. جیمی کرگر، کارشناس شبکه بی تی اسپورت در مصاحبه ای مدعی شد منچستریونایتد تبدیل به تیمی فرد محور شده و این موضوع با انتقال کریستیانو رونالدو به استادیوم اولدترافورد بیشتر از گذشته نمایان شده است.

 

جیمی کرگر گفت: "به نظر می رسد منچستریونایتد بیشتر از مجموعه ای کیفیت فردی بازیکنان خود باشد تا یک تیم واحد. انتقال کریستیانو رونالدو به اولدترافورد نیز تنها این موضوع را حل نکرده، بلکه مشکلی به مشکلات یونایتد اضافه کرده است. در واقع با حضور این بازیکن معضل تیم نبودن یونایتد برجسته تر از قبل شده است. به همین دلیل است که با وجود در اختیار داشتن این ترکیب درخشان و بازیکنان بزرگ، آنها هنوز در سطح سه تیم مدعی دیگر یعنی منچسترسیتی، لیورپول و چلسی نیستند.

 

1649869

 

همچنین علیرغم حضور بازیکنان باکیفیت، اختلاف فراوانی بین آنها و سه ستاره جدید منچستریونایتد وجود دارد. از دست دادن پنج امتیاز در دو بازی خانگی اخیر در لیگ برتر ناهماهنگی همیشگی این تیم را بیشتر از قبل نشان داده است.

 

عملکرد این فصل مرسی سایدی ها؟ با در اختیار داشتن محمد صلاح، من لیورپول را نیز مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر می دانم. این بازیکن عملکرد درخشانی در این فصل داشته و به همین دلیل است که من علاقه دارم قرارداد محمد صلاح با باشگاه لیورپول تمدید شود."

دیدگاه‌ها