کد خبر : 1783887 | 13 مهر 1400 ساعت 20:50 | 84.8K بازدید | 16 دیدگاه

اعتماد، حداقل تا کریسمس؛

تکلیف آینده نیمکت منچستریونایتد معلوم شد

موقعیت اوله گونار سولسشر در باشگاه منچستریونایتد حداقل در حال حاضر مورد تهدید قرار نگرفته است.

تکلیف آینده نیمکت منچستریونایتد معلوم شد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر، سرمربی 47 ساله و نروژی در دسامبر 2018 و پس از اخراج ژوزه مورینیو از سوی باشگاه منچستر به عنوان سرمربی موقت منصوب شد و در ادامه و با توجه به نتایج خوب این تیم، قراردادش را دائمی کرد. اما با اضافه شدن ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران به ترکیب یونایتد، هواداران این تیم انتظار دارند سولسشر بعد از حدود سه سال فعالیت در این تیم بالاخره در این فصل به حداقل یک عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

 

1651161

 

پس از شروع بد این فصل به خصوص از نظر عملکرد و سبک بازی، اوله گونار سولسشر نروژی تحت فشار قرار گرفته و اخباری در مورد احتمال اخراج او منتشر شده است. البته از نظر کسب نتایج، یونایتد چندان ضعیف عمل نکرده و در حال حاضر با قرار گرفتن در رده چهارم جدول، تنها دو امتیاز با چلسی، صدرنشین لیگ برتر فاصله دارد.  البته شیاطین سرخ برنامه دشواری در پیش دارند و این تیم  قبل از استراحت بازی های ملی ماه نوامبر باید به مصاف منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام می رود.

 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی امروز فاش کرد سولسشر در تابستان قرارداد جدیدی با منچستریونایتد امضا کرده و این بدان معناست که مدیران باشگاه این سرمربی او را به عنوان بخش مهم از پروژه بازسازی یونایتد در نظر گرفته اند. پس سران این باشگاه حداقل فعلا قصد ندارند سولسشر را عوض کنند و این سرمربی تا فصل زمستان و کریسمس به کار خود ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها