کد خبر : 1783921 | 14 مهر 1400 ساعت 01:07 | 174K بازدید | 92 دیدگاه

یک ایرانی جانشین محمدی شد؛

فرشید اسماعیلی به العربی پیوست!

هافبک فصل گذشته استقلال انتقال غیر منتظره‌ای به العربی داشت و قراردادش با این تیم را رسمی کرد.

فرشید اسماعیلی به العربی پیوست!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه العربی قطر در حالی برای دومین فصل پیاپی مهرداد محمدی را در لیست بازیکنان خود قرار داده بود که این بازیکن در فصل ۲۲-۲۰۲۱ پس از حضور ثابت در یک مسابقه جام اوریدو و پنج بازی در لیگ ستارگان که طی این مدت پنج گل به ثمر رساند، اعلام کرد باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

 

درد قدیمی زانوی مهرداد محمدی و عمل جراحی این بازیکن، او را به مدت ۶ ماه از میادین دور خواهد کرد که همین مسئله موجب شد تا باشگاه العربی با وجود متعهد بودن به قرارداد با مهاجم ایرانی خود، نسبت به جایگزین کردن یک بازیکن ایرانی دیگر اقدام و یک یار آسیایی دیگر به لیست خود اضافه کند.

 

فرشید اسماعیلی که پس از ۶ سال حضور در استقلال قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده و نسبت به تمدید قرارداد او انجام نشده بود، در هفته‌های اخیر و پس از مشخص شدن دوری مهرداد محمدی از میادین، با پیشنهاد غیرمنتظره باشگاه العربی مواجه شد تا پس از انجام مذاکرات و توافق مالی، قراردادش با این تیم سرخ‌پوش قطری را نهایی کند.

 

 

 

1603426

 

 

شماره ۸ سابق استقلال که آخرین بازی خود با پیراهن این تیم را در فینال جام حذفی مقابل فولاد خوزستان انجام داد، در نقل و انتقالات تابستانی بخاطر چالش جدی با مدیران این باشگاه قراردادش با وجود درخواست فرهاد مجیدی تمدید نشد تا زمان هم برای این تیم از دست برود و از سوی دیگر پیشنهاد العربی از راه برسد تا اسماعیلی مسیر جدیدی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.

 

فرشید اسماعیلی که از ابتدای هفته در قطر حضور داشت، پس از چند جلسه صحبت درباره شرایط قرارداد العربی و پیشنهاد مالی قطری‌ها، به توافق نهایی دست یافت و سه‌شنبه شب قراردادی رسمی با این تیم امضاء کرد تا از هفته ششم لیگ ستارگان به ترکیب این تیم اضافه شود.

 

باشگاه العربی قطر سال گذشته مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به‌صورت همزمان جذب کرد، اما ترابی پس از مدت کوتاهی به پرسپولیس بازگشت و محمدی تا پایان فصل در این باشگاه ماند و ۱۰ گل به ثمر رساند که حالا مدیران این تیم امیدوار هستند با جذب فرشید اسماعیلی شاهد عملکرد خوب یک بازیکن ایرانی دیگر در العربی باشند.

 

طی روزهای گذشته صحبت از پیوستن فرشید اسماعیلی به العربی در رسانه‌های قطری مطرح بود که در نهایت انتقال هافبک سابق استقلال به این تیم نهایی شد ولی هنوز تصویر این بازیکن توسط رسانه باشگاه قطری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها