کد خبر : 1783936 | 14 مهر 1400 ساعت 09:28 | 50.6K بازدید | 15 دیدگاه

تا ال‌کلاسیکو فرصت داری؛

فرشته نجات؛ چه کسی مانع اخراج سرمربی بارسلونا شد؟

هفته گذشته این یوردی کرویف بوده که رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا را نجات داده است.

فرشته نجات؛ چه کسی مانع اخراج سرمربی بارسلونا شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه رونالد کومان فاصله ای تا اخراج از بارسلونا و جدایی از این تیم نداشت، به یکباره همه چیز تغییر کرد و علیرغم شکست بلوگرانا مقابل اتلتیکومادرید، او در رختکن باشگاه ماندنی شد. اما حالا شبکه TV3 با انتشار گزارشی مدعی شد پس از شکست بارسلونا در لیگ قهرمانان در خانه بنفیکا، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه آماده اخراج این سرمربی هلندی بوده است. در واقع این خبر به رسانه های محلی هم رسیده بود و لاپورتا به آنها پیغام داد برای شرکت در کنفرانس خبری در ساعات آینده برای اعلام این خبر آماده شوند.

 

1651258

 

اما در همان ساعات یوردی کرویف مداخله کرده، با خوان لاپورتا صحبت کرده و از او خواست به کومان فرصتی بدهد تا اوضاع را تغییر دهد. فرزند یوهان کرویف و مدیر ورزشی فعلی بارسلونا به لاپورتا گفته که باشگاه در حال حاضر مصدومان زیادی دارد و باید تا بازگشت آنها به ترکیب اصلی صبور بود. او مدعی شد رونالد کومان باید فرصت داشته باشد تا قبل از تصمیم نهایی، با بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو، آنسو فاتی و عثمان دمبله کار کرده و قادر به استفاده از آنها در ترکیب ثابت باشد.

 

این در حالیست که ابتدا اخباری در مورد احتمال حضور یوردی کرویف روی نیمکت بارسلونا به جای کومان شنیده شده بود، اما او از قبول این مسئولیت خودداری کرده است. خانواده کرویف 30 سال است رابطه بسیار خوبی با کومان داشته و یوردی نمی خواست این دوستی را خراب کند.

 

حتی اعضای هیئت مدیره بارسلونا نیز از تغییر ناگهانی تصمیم خوان لاپورتا متحیر شدند، اما در نهایت او ابتدا در جلسه داخل باشگاه و در ادامه به رسانه ها اعلام کرد رونالد کومان فعلا به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد. البته به نظر می رسد این سرمربی هلندی تا حدود سه هفته دیگر و دیدار بارسلونا مقابل رئال مادرید فرصت دارد شایستگی های خود را به اثبات برساند.

 

1650099

دیدگاه‌ها