کد خبر : 1783955 | 14 مهر 1400 ساعت 10:39 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ستاره سابق امارات از حضور خارجی ها

ستاره سابق الشارجه و تیم ملی امارات در گفتگو با روزنامه البیان به انتقاد از حضور بازیکنان خارجی در لیگ این کشور پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، عادل حدید ستاره سابق الشارجه و تیم ملی امارات از صدور مجوز حضور 6 بازیکن خارجی در فهرست بازیکنان تیم های لیگ امارات (ادنوک لیگ) انتقاد کرد و گفت که حضور پرتعداد این خارجی ها باعث عدم رشد بازیکنان داخلی می شود.

 

مدافع سابق تیم ملی امارات معتقد است که افزایش تعداد بازیکنان خارجی در فصول گذشته عواقبی در کیفیت تیم ملی امارات داشته که اکنون در سومین و مهمترین مراحل مقدماتی قاره آسیا برای حضور در جام جهانی 2022 شرکت می کند.

 

1651297

 

حدید گفت: زمان اصلاح این قانون فرا رسیده است. ما باید ایده استفاده از تعداد زیادی بازیکن خارجی در یک تیم را که استعدادهای ملی را از بین می برد و در نتیجه بر تیم های ملی ما تأثیر می گذارد، دوباره مورد بحث قرار دهیم.

 

وی در مصاحبه خود با روزنامه اماراتی "البیان" تاکید کرد: باید به بازیکنان محلی فرصت بیشتری داده شود. وقتی در هر تیم 6 بازیکن خارجی بازی می کند چگونه به جام جهانی می رسید؟ این از نظر من یک فاجعه است.

 

حدید اظهارات خود را به پایان رساند و گفت: ما باید حد وسط را در نظر بگیریم تا بتوانیم با دیگر تیم ها رقابت کنیم. تیم هایی که به دلیل عدم وجود استراتژی ها و برنامه های امارات، بهتر از ما عمل کرده اند.

دیدگاه‌ها