کد خبر : 1784002 | 14 مهر 1400 ساعت 13:39 | 37.4K بازدید | 2 دیدگاه

سعید عزت در سونای بخار دانمارکی (عکس)

سعید عزت اللهی که در دو دیدار برابر سوریه و عراق نمایش دلپذیری داشت، امیدوار به تکرار این درخشش است.

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که وایله بولد کلاب در لیگ دانمارک وضعیت خوبی ندارد، اما در عوض سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی این تیم در شرایط خوبی به سر می برد و با وجود نتایج نامطلوب این تیم دانمارکی، سطح کیفی خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

 

عزت اللهی که به نظر می رسد برای رسیدن به اوج آمادگی تمرینات سختی را پشت سر گذاشته، این روزها آماده و سرحال در تمرینات تیم ملی ایران حضور پیدا کرده و کاهش وزن محسوسی نیز دست یافته که این مسئله در فیزیک و ظاهر او به وضوح مشخص است.

این هافبک دفاعی توانمند تیم ملی، در دقیقه 30 دیدار برابر سوریه و پس از مصدومیت سرلک وارد زمین مسابقه شد و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت به نحوی که جزو نفرات برتر تیم ملی بود و نمره بالایی را نیز از وب سایت های ورزشی کسب کرد. او مقابل عراق نیز درخشش خوبی داشت و اگر مصدومیت از ناحیه بینی نبود، می توانست تمام 90 دقیقه را برای تیم اسکوچیچ در زمین مسابقه حضور داشته باشد.

 

1651365

 

 

به هر شکل عزت اللهی این روزها و در میان ناکامی های وایله بولد کلاب، نمرات خوبی را می گیرد و اسکوچیچ نیز روی توانایی های این بازیکن برای دو دیدار حساس برابر امارات و کره جنوبی حساب باز کرده است. باید دید نسخه جدید عزت اللهی پس از کاهش وزن محسوس، چه عملکردی را به نمایش می گذارد.

دیدگاه‌ها