کد خبر : 1784003 | 14 مهر 1400 ساعت 13:48 | 31.6K بازدید | 5 دیدگاه

بارسلونا به دنبال ربودن گزینه مورد نظر اینتر

بارسلونا در تلاش برای تغییر نظر آندره اونانا، دروازه بان 25 ساله و کامرونی آژاکس در آخرین لحظه است.

بارسلونا به دنبال ربودن گزینه مورد نظر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آندره اونانا با تیم هلندی در انتهای این فصل به پایان می رساند و او از تاریخ اول ژانویه آزاد است تا در مورد تیم آینده خود مذاکره کرده و حتی رسما به توافق برسد. حالا نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد مدیران باشگاه بارسلونا چندین بار برای جذب دروازه بان وارد عمل شده و این بار از همیشه جدی تر هستند. البته آنذره اونانا پیشنهادات جالب دیگری مانند اینتر، ناپولی، اتلتیکو مادرید و المپیک لیون نیز دارد و حتی مدیران نراتزوری به توافق هایی نیز برای جذب این سنگربان دست یافته اند.

 

1651364

 

اما به نظر می رسد باشگاه بارسلونا در 24 ساعت اخیر مذاکرات دوباره خود برای جذب آندره اونانا را آغاز کرده و به انتقال رایگان او در فصل آتی امیدوار است. این دروازه بان در آکاددمی لاماسیا رشد کرده و پنج سال را در باشگاه بارسلونا سپری کرده اسست. به همین علت آندره اونانا با فضای این تیم آشنا بوده و مدیران بلوگرانا نیز امیدوارند همین عامل او را به انتقال به بارسلونا نزدیک کند.

 

علیرغم توافق شفاهی با اینتر، نزدیکان آندره اونانا اعلام کردند هنوز او در مورد آینده به صورت قطعی تصمیم نگرفته و در حال بررسی شرایط است. البته این دروازه بان علاقمند است ابتدا اطلاعاتی در مورد آینده باشگاه بارسلونا و شرایط پروژه ورزشی این باشگاه در آینده پیدا کرده و بعد تصمیم نهایی خود را اعلام کند. شرایط مالی دشوار باشگاه بارسلونا باعث شده این تیم اولویت خود را روی جذب بازیکنان آزاد قرار دهد و به همین دلیل آندره اونانا در لیست خرید این تیم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها