کد خبر : 1784007 | 14 مهر 1400 ساعت 14:04 | 58.4K بازدید | 28 دیدگاه

این ارکستر باید منظم باشد؛

هشدار پوچه به مسی، نیمار و راموس؛ گذشته تمام شده!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد ستاره های بزرگ تیمش دیگر بازیکنان هفت سال پیش نیستند.

هشدار پوچه به مسی، نیمار و راموس؛ گذشته تمام شده!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فصل قبل نیز تیم بزرگی را در اختیار داشت و تصمیم گرفت در فصل تابستان بازیکنان بزرگی چون لیونل مسی، سرخیو راموس، جیجی دوناروما و ... را نیز جذب کرده و به پرستاره ترین تیم فوتبال جهان تبدبل شود. اما نتایج و سبک بازی تیم مائوریسیو پوچتینو هنوز خیلی خوب نبوده و انتقاداتی را برانگیخته است. حالا این سرمربی آرژانتینی در مورد فرم فعلی بازیکنان بزرگ خود و البته خصوصیات مثلث مخوف خط حمله پاری سن ژرمن صحبت کرده است.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "شاید شرایط بازیکنانی چون سرخیو راموس لیونل مسی و نیمار با سال 2014 یا باشد. این بازیکنان قهرمانان بزرگی هستند، اما باید به واقعیت عادت کنند. همه ما در نظر داریم که این افراد در بین بهترین ها بوده اند، اما حالا باید سطح همیشگی خود را ارائه دهند.

 

1651336

 

اگر آنها به مرز آمادگی گذشته برسند، مطمئناً ما می توانیم به هر هدفی دست یابیم. اما مبارزه برای رسیدن به بهترین سطح هر کدام شده و این ارکستر باید منظم باشد.

 

البته لیونل مسی یک چهره جهانی و احتمالا بهترین بازیکن تمام دوران فوتبال است. انتقال لیونل مسی توقعات از پاری سن ژرمن را بالا برده، اما تواضع او برای من بسیار جالب است. کیلیان امباپه نیز بازیکنان فوق العاده برای حال و آینده است. هدف ما این بود که کیلیان امباپه در پاریس باقی بماند. او یک بازیکن حرفه ای و بزرگ است که به مفاد قراردادش عمل کرده است.

 

نیمار با همه رابطه خوبی دارد. او قلب بزرگی داشته و انسانی حساس است که دوست دارد همه را در آغوش بگیرد. البته نیمار همچنین بسیار رقابت طلب و تشنه موفقیت و یک پسر افسانه ای با قلبی بزرگ است."

دیدگاه‌ها