کد خبر : 1784037 | 14 مهر 1400 ساعت 16:44 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

انگیزه 100 برابر شده است؛

کشاورز: تراکتور این فصل پایین جدول نخواهد بود

مدافع تیم تراکتور می‌گوید که باوجود جدایی چند بازیکن و اتفاقات پیرامون این باشگاه، این تیم همچنان بازیکنان خوبی در ترکیب دارد.

کشاورز: تراکتور این فصل پایین جدول نخواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، پیمان کشاورز درباره وضعیت تیم تراکتور گفت: همه می‌دانند ما اوضاع جالبی از نظر مالی نداریم اما بازیکنان زیر نظر آقا فیروز [کریمی] در تلاشند تا آمادگی خود را بالا ببرند و وضعیت تیم به نظرم خوب پیش می‌رود و بازیکنان تا شروع لیگ به آمادگی مدنظر کادرفنی خواهند رسید.

 

او در مورد شرایط مصدومیتش عنوان کرد: من مصدومیتم را پشت سر می‌گذارم و کارهای درمانی را زیر نظر پزشکان انجام می‌دهم. دوره سخت مصدومیت را گذراندم و دو ماه دیگر به تمرینات بازخواهم گشت. فکر می‌کنم از هفته هفتم هشتم در دسترس کادرفنی باشم و اگر صلاح بدانند بازی می‌کنم.

وی درباره انگیزه اش برای بازگشت به زمین گفت: سال پیش وقتی پیشنهاد تراکتور به دستم رسید تردیدی نداشتم که بیایم و تیمم در جمهوری آذربایجان را رها کردم و گفتم من آرزویم بازی در تراکتور است و باید بروم. در تمرینات هم خیلی با انگیزه بودم و چند بازی که انجام دادم هم به گفته مربیانم عملکردم بد نبود اما افسوس می‌خورم که چرا مصدوم شدم. حالا به هر حال فوتبال است و اتفاقی است که رخ داده اما انگیزه ام برای فصل جدید 100 برابر است.

 

کشاورز در پایان راجع به پیش بینی اش از رتبه تراکتور گفت: من فکر نکنم تراکتور پایین تر از ششم برود. ما همیشه تراکتور هستیم و باتوجه به واکسیناسیون و ورود هواداران، شک نکنید تیم قدرتمندی خواهیم بود. امیدوارم هواداران هم مثل همیشه ما را حمایت کنند.

دیدگاه‌ها